Pokaz slajdów

wtorek, 25 marca 2014

TAG: 10 faktów o mnie.

Hejka! Dzisiaj napiszę w większym stopniu o mnie, tak jak obiecałam, że co jakiś czas będę wrzucać coś o sobie :) Więc zapraszam na 10 faktów o mnie :)

1. Gram na gitarze od 2 lat i paru miesięcy.
2. Mam średnią 5.0 i świadectwo z paskiem i jestem z tego dumna.
3. 1 kwietnia mam test 6 klasisty i staram się nie stresować.
4. Nie jestem patriotką i nienawidzę polskiego rządu, ale samą Polskę jako piękny kraj lubię.
5. Nie wstawię swojego zdjęcia do internetu.
6. Mam królika, który nazywa się Bibuś, jest koloru "ekri" i jest tak puszysty jak... po prostu jest mega puszysty.


7. Naleze do fandomu moonwalkers ( sprawdz czyj to fandom : ).
8. Mam pełno pomysłów na posty, więc chyba mi się nigdy nie skończą.
9. Ostatnio dostałam dwie 5 z matematyki, z czego jedna to 5+ i brakowało mi 1 punktu do 6 ;)...
10. Nie mam rodzeństwa ale marzę o bracie.

+Bonusik:

11. Nowe posty pojawiają się średnio co 3-4 dni :)

To było 10+1 faktów, o których chyba jeszcze nie wiedzieliście, prawda ? Jeśli chcecie wiedzieć o mnie więcej, odsyłam Was do posta, gdzie to Wy zadawaliście mi pytania -----> http://wika-frugoo-msp.blogspot.com/2014/02/odpowiedzi-do-poprzedniego-posta.html

Następny post już w piątek i będzie on o tym, JAK ZROBIĆ OBOJNIAKA NA MSP! :) O ile mi samej to wyjdzie .... XD

To do zobaczonka i miłego tygodnia :)


7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Ale supcio królik ! :3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow nie wiedziałam że jestem w twoim wieku c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę takiego króliczka :-C ja chcę króliczka !!!!!
    Na msp nazywam się #xxxpatixxx#

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam 3 króliki : Pysie, Dżerusia i Ginka mają po 1 miesiąc !

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz ślicznego króliczka xD

    OdpowiedzUsuń