Pokaz slajdów

wtorek, 1 kwietnia 2014

Sprawdzian w klasie 6.

Witam Was serdecznie! Mam świetny humor, ponieważ test w klasie 6, który odbył się dzisiaj wypadł mi bardzo dobrze! Sprawdzian był w miarę łatwy :D Nie mogę się doczekać wyników, które będą pod koniec maja. Na pewno pokażę Wam rezultat mojej nauki.

Do 6 klasistów! Napiszcie mi proszę, jak Wam poszło i czy zdążyliście, bo ja ledwo :D

Pozdrawiam i do jutrzejszego posta! :)


PS Zamówione obojniaczki będą z dużym opóźnieniem, ponieważ ostatnio nie chcą mi wychodzić XD

6 komentarzy:

  1. Mi też dobrze poszło. Sprawdzałam w internecie wyniki i mogę mieć ok. 35/40 chyba, że źle wyszło mi wypracowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Był baaardzo prosty test :D opowiadanie na temat "Co dwie głowy to nie jedna" też poszło mi dobrze :3 Są już wyniki na jednaj stronie :) Tylko ją zgubiłam :ß i mimo że jestem słaba z matmy, wszystkie zadania otwarte z niej miałam dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też dobrze poszło :3 Sprawdzałam odpowiedzi na Onet i miałam tylko 2 zadania źle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak sprawdzałam odpowiedzi na onecie, to mi wychodzi że będę mieć 14 na 20 z zamkniętych :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Też to pisałam :D Nie zdążyłam dokończyć opowiadania, ale reszta chyba dobrze mi poszła :)
    http://msp-nasza-ojczyzna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. tez pisałam bardzo łatwy był ;) I DOBRZE fajny blog ja bez wypracowań mam 29 lub 30 punktów

    OdpowiedzUsuń