Pokaz slajdów

piątek, 11 kwietnia 2014

Najlepsze dodatki na bloga.

Hejka! Na początku przepraszam Was bardzo za tą 6 dniową przerwę, ponieważ miałam sporo nauki nie miałam czasu czegoś napisać, maksymalnie zajrzeć tylko na bloga :)

DO RZEECZY :P

W tym poście mam zamiar pokazać i omówić dla Was dodatki jakie mam na blogu, które są według mnie najlepsze i najbardziej przydatne. Podam do nich strony, więc będziecie chcieli to sobie je zrobicie, a jak nie - to nie :D

NAJPIERW DODATKI Z INNYCH BEZPIECZNYCH STRON :)

1. Kursor myszki, znajdziecie go szperając w głównym menu w kategorii dodatki > kursory  - strona: profilki.blogspot.com

2. Licznik osób online: http://whos.amung.us/showcase/

3. Menu - Jak zrobić takie manu jakie mam ja? strona: profilki.blogspot.com

4. Strzałka w górę służąca do szybkiego przewinięcia strony w górę, znajdująca się w lewym dolnym rogu bloga. Strona: profilki.blogspot.com

A TERAZ DODATKI WZIĘTE Z BLOGGERA :)

1. Wstawianie dowolnego zdjęcia: projekt > układ > dodaj gadżet >  ( tak postępujemy z każdym dodatkiem, który chcemy wstawić )

2. Ankiety z SENSOWNYMI pytaniami, często pomagającymi mi w dobrej dla czytelników zmianie czegoś w blogu.

3. Tekst, w którym możecie napisać dowolne informacje lub krótką notatkę o sobie ;)

4. Pole wyszukiwania, służące do wyszukania przez danego użytkownika jakiegoś hasła (słowa).

5. Przycisk +1, służący do szybkiego polecenia Twojego bloga/strony przez innych użytkowników.

6. Translator, służy do przetłumaczenia strony, w razie gdy wejdzie na nią jakiś obcokrajowiec :)

7. Statystyka bloga, służąca do liczenia osób, które kiedykolwiek weszły na Twojego bloga.

8. Lista blogów, służąca do umieszczenia na swoim blogu nasze ulubione blogi, jednocześnie reklamując i polecając je.

9. Popularne posty, służące do wyświetlania postów o największej liczbie wejść.

10. Obserwacja bloga przez pocztę e-mail, służąca do pozwolenia czytelnikom zasubskrybować(zaobserwować) Twojego bloga na pocztę email. Po zaobserwowaniu dany czytelnik będzie dostawał powiadomienie na swoją pocztę o każdym nowym poście.

Każda nazwa dodatku, ma taki sam tytuł jak jej prawdziwy odpowiednik po wejściu w projekt > układ > dodaj gadżet :)

No to dziękuję za przeczytanie i do następnego MODOWEGO posta ! :)


3 komentarze: