Pokaz slajdów

piątek, 18 kwietnia 2014

Najmodniejsze połączenia kolorów na moviestarplanet.

Dzień dobry bądź dobry wieczór wszystkim! Dzisiaj chciałam napisać Wam o najmodniejszych połączeniach kolorów na moviestarplanet - według mnie. Zapraszam na dół :)

1. Połączenie koloru niebieskiego i żółtego.

Kolory na palecie:





Wygląd tych kolorów razem:



2. Połączenie koloru jasnego-miętowego z fioletowym.

Kolory na palecie:



Wygląd tych kolorów razem:




3. Połączenie koloru szarego z różowym.


Kolory na palecie: 




Wygląd tych kolorów razem:




To ten po prawej stronie.

4. Połączenie koloru szarego z oliwkowym.



Wygląd tych kolorów razem:





Okej no to wszystko na razie :D! Do następnego posta. A TAK NA MARGINESIE JESZCZE BARDZO PROSZĘ O CZYTANIE REGULAMINU CHATU, ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W GŁÓWNYM MENU POD NAGŁÓWKIEM, PONIEWAŻ WIDZE, ŻE DUŻO OSÓB ŁAMIE TAMTEJSZE PRZEPISY :)

A no i oczywiście..

Kochani życzę Wam smacznego jajka, zdrowych i wesołych świąt Wielkiej Nocy, opieki Bożej i świętego spokoju :D!



5 komentarzy:

  1. Tobie również wesołych świąt i mokrego dyngusa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawzajem :-D. Masz najfajniejszy blogB-)

      Usuń
  2. Wzajemnie :) Fajny post.
    ~zaprosisz mnie w Transformice, w razie czego jestem Elefonka

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze mojim zdaniem midny jest zielono-miętowy i biały

    OdpowiedzUsuń