Pokaz slajdów

wtorek, 22 kwietnia 2014

Ile wejść mają moje najpopularniejsze posty?

Siemanko! Jak tam Wam po świętach? Mam nadzieje, że nie przytyliście dużo :D

Chciałam Wam dzisiaj pokazać liczbę wejść na moje najpopularniejsze posty. Może wyciągniecie z tego nawet jakieś wnioski... 8))


Wybaczcie mi, że takie jakieś wyblakłe, ale nie wiem co się stało :(

Krótkie omówienie pierwszych 3 miejsc:

1. Jak dodać muzykę na bloga?
2. Jak rysować w artbookach ( bardzo mnie zdziwiło to 2 miejsce )
3. Dodatki na bloga ( jeden z nowszych postów, a zastał już tyle wejść )

To była nasza pierwsza trójeczka z 10 postów o największej liczbie wejść. Te trzy posty nie zeszły z wyświetleniami poniżej tysiąca.

+ Wskazówka dla wszystkich blogerowiczów:

Jeśli chcecie, żeby Wasze posty miały sporo wyświetleń, nadawajcie im jak najprostsze tytuły. Spróbujcie pomyśleć tak jak szukający czegoś w internecie użytkownik. Załóżmy, że szuka jak dodać muzykę na bloga. No więc co wpisze w wyszukiwarkę? Właśnie to krótkie, zwięzłe hasło.

Spójrz teraz na 3 pierwsze miejsca w rankingu. Czy jakbyś szukał/szukała danych informacji właśnie o tematyce tych postów, wpisałbyś/wpisałabyś takie samo hasło, jakie ma tytuł posta?

PROSZĘ O ODPOWIEDZI W KOMENTARZACH!

Pozdrawiam, wasza obżarta po świętach 



3 komentarze:

  1. Owszem, tak ;D Myślę że wszyscy by tak zrobili.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, napisałambym tak samo :D A na pewno podobnie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :33 Tu twoja wielka fanka czyli ( znienawidzona ) Luchianami <33 ;***

    OdpowiedzUsuń