Pokaz slajdów

piątek, 25 kwietnia 2014

O co chodzi z true lub false na moviestarplanet?

Uszanowanko! Jestem tak na 90% pewna, że każdy z Was dostał na pocztę wiadomość od jakiejś movie star, o treści TRUE lub FALSE.

Bo ja tak...

A najlepsze jest to, że ta movie star tak na prawdę tego własnymi rękoma nie napisała..

Więc z kąd się to bierze? Słyszałam, że to jakiś błąd czy coś, ale to jest już dziwne...

Proszę bardzo screen na dowód.



Dlaczego to akurat TRUE lub FALSE, słowo pochodzące z języka, znaczące po polsku PRAWDA i FAŁSZ?

Takie pytanie zadaje sobie od jakiegoś czasu... Zastanawiam się, jak to jest, że wysyłam wiadomość, której nawet nie pisałam, i której ja nie widzę, ale widzi ją inna movie star..

Też tak miałaś/eś?

Pozdrawiam i do następnego posta! :)

Zapraszam również do głosowania w ankiecie, która powinna się pojawić lub już jest i dotyczy następnego posta, jaki chce zrobić. Jest to dosyć obszerny temat, dotyczący Waszego "bloggera" czyli 'centrum dowodzenia' Waszych blogów. ZAPRASZAM SERDECZNIE!! ---->



8 komentarzy:

  1. Też tak dostałam od przyjaciółki, a ona ode mnie. W poczcie "dużej" tego nie ma a w "małej" jest... Dziwne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic niewiem o tej false bo na msp.nikt mi niepowiedział ale pozdro dla cb i masz super bloga kochana!;-) :-)

      Usuń
  2. Jaaaa , jestem na screenie XDD To ja Luchianami <33. Hm .. ciekawy post ale ja nigdy czegoś takiego nie dostałam ( olewam ludzi xdd ) XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak miałam też O.o Dziwne to jest
    Gadałam z kuzynką i mi się takie kilka razy pokazało o.O

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam już 14 razy. Ale ode mnie tylko 1 osoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja komuś dałąm 0 razy ale jakaś dziewczyna napisała jakieś 1.0000 razy ! cały czas true true true to się robi wkurzające:C Ale bolog supcio :)

    OdpowiedzUsuń