Pokaz slajdów

wtorek, 15 kwietnia 2014

Jak to w ogóle jest, że ja pisze bloga?

Hejka! Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć, jak to się zaczęło, że teraz dla Was piszę. Zapraszam! :D

JAK TO SIĘ ZACZĘŁO?
Otóż tak...
Nie było wcale tak łatwo założyć tego bloga. Na początku mój tata się nie  zgadzał, ale jednak udało mi się go przekonać. Od razu zabrałam się za wygląd, dodatki, ogółem za to wszystko, co spisałam Wam w tym poście http://wika-frugoo-msp.blogspot.com/2014/01/jak-zrobic-dobrego-bloga.html. Tylko, że dawniej nie wiedziałam jeszcze tego wszystkiego co teraz. Nabywałam tą wiedzę na różnych innych blogach, a także sama szperałam w różnych forach internetowych i tym podobne. Blog stawał się coraz lepszy i chociaż na początku pisałam go w sumie dla siebie, bo weszła jakaś może 1 osoba na tydzień, teraz cieszę się ponad 80 tysiącami wejść. Dlatego mogę powiedzieć, że nawet jeśli na początku nikt nie wchodzi na Twojego bloga, po miesiącu czy dwóch, może się to zmienić. Tak więc teraz piszę dla Was średnio co 3,4,5 dni.

A no i tak na marginesie...
TO JESTEŚCIE SUPER ! :D


SKĄD MAM POMYSŁY NA POSTY?

Wyobraźcie sobie, że ja nie spędzam czasu na tym, żeby usiąść...pomyśleć nad kolejnymi postami. Mi pomysły przychodzą w najmniej oczekiwanym momencie. Nawet na toalecie...
Wszystkie pomysły mam spisane w notatce na komputerze :D

JAK CZĘSTO MOGĘ WCHODZIĆ NA KOMPUTER I ILE CZASU MOGĘ NA NIM BYĆ?

No niestety ale...
u mnie w sprawach komputerowych to cieńko jest...
Limit mam 2 godziny dziennie, i nie mogę przekroczyć, bo byście mnie miesiąc już nie "widzieli".
W weekend mam limit 3 godziny.
Często również pojawia się pytanie, kiedy wchodzę na kompa i bloga.
Jest to przeważnie między 14:00 a 16:00, ale u mnie z tym czasem to chwiejnie bardzo..

No to wiecie skąd w ogóle taki pomysł na bloga :D A tak na marginesie, to zawsze chciałam pisać bloga :P

A tak na 2 marginesie (XD) to założyłam sobie TRANSFORMICE! Nazywam się Perseja, można mnie zaprosić do znajomych!

Pozdrawiam :) :* Jednak następny post będzie o modnych połączeniach kolorków! XD


5 komentarzy:

  1. Też mam tfm XD Nick: Nutellciaa Właśnie ja też ostatnio założyłam blga :D Mogę się zareklamować? XDDDD Nutella-na-msp.blogspot.com. mam bardzo mało wyświetleń, nikt nie pisze komentarzy ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja założyłam bloga pod koniec marca wraz z kol. LINK: dziewczyny-o-moviestarplanet.blogspot.com
    Jeżeli NIE CHCESZ, bym się tu reklamowała, usuń ten kom, ok? Bo nikt prawie nie wchodzi ;(
    @Milena J :
    Jak chcesz, to możemy się "wymienić" wejściem :D Nie wiem jak ty, ale ja do cb wejdę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Och babuchy moje, no ale dobrze zgadzam się wyjątkowo na reklamke :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Tfm jest fajne z chęcią cię zaproszę ;)
    ~skomentowała Elefonka z Tfm
    P.S. Piszesz fajne posty.Niestety odeszła z MSP, ala moja siostra gra.Jej nick to [ala123]

    OdpowiedzUsuń