Pokaz slajdów

środa, 17 lipca 2013

Czemu nie można kupować już strojów od chłopaków ?!

No nie ! Wiedziałam, że kiedyś to się stanie. Msp od jakiegoś czasu, usunęło funkcję kupowania (sposobem) ciuchów od chłopaków. A szkoda, bo to była fajna rzecz. A teraz co ? Dziewczyny i chłopacy również, muszą ograniczać się do kupowania tylko i wyłącznie ubrań przeznaczonych do ich płci. Jeśli ktokolwiek  związany z funkcjonowaniem Msp to przeczyta, chociaż w to szczerze wątpie, uświadomi sobie, że ta gra po raz kolejny spadła o 1 punkt co do rozrywki. Dziękuję. Amen.

DLACZEGO JA SIĘ PYTAM ?!?!?!

4 komentarze:

  1. True story ;-; Ja w realu chodzę w męskich koszulach i krawatach B) Thanks tata *O* A przy okazjii zajebisty blog :3

    TheSonia :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że dopiero wczoraj dowiedziałam się o tej metodzie, która już nie istnieje -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. Istnieje, tylko jeden dobry sposób wbij na mój kanał jak chcesz się dowiedzieć nazwa: matm36 msp

    OdpowiedzUsuń