Pokaz slajdów

piątek, 25 lipca 2014

Co myślicie o moim blogu?

Eloszka! Jak wakacje? Na końcu posta jest dla Was ważny komunikat :)

Tym czasem chciałam Wam pokazać, jakie opinie zbiera mój blog.
Są to piękne opinie, i dziękuję wszystkim, którzy je wyrazili. WYŻEJ ZNAJDUJE SIĘ pokaz slajdów, w którym umieściłam około 30 opinii. Oczywiście jest ich dużo, dużo więcej w mojej poczcie kochani, ale nie chciało mi się tak daleko przewijać.

Wiem, że trochę szybko się lecą zdjęcia, ale slajdy odtwarzają się w kółko i na okrągło, więc na pewno zdążycie coś przeczytać :)

KOMUNIKAT DLA CZYTELNIKÓW:

KOCHANI, NIE BĘDZIE MNIE OD 28 LIPCA 2 TYGODNIE! 10 SIERPNIA WRACAM DO WAS :)
JEŚLI W MIEJSCU, W KTÓRYM BĘDĘ ZNAJDĘ INTERNET, NAPISZĘ WAM JAKIŚ WAKACYJNY POŚCIK! 

*Kochane moderatorki, pilnujcie proszę porządku na chacie i nie banujcie za byle co*

Pozdrawiam i do zobaczenia moi drodzy! Niedługo wrócę, pa!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz