Pokaz slajdów

poniedziałek, 21 lipca 2014

WYNIKI KONKURSU!

Witajcie! Bez przeciągania, przechodzę do zwycięzcy :)

Zwyciężczynią 2 w historii bloga konkursu, zostaje......

.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... 
                         ℓα∂у ℓєχу


                          !!!!!!!!!!


Zwycięski look:


Co mi się w nim spodobało bardziej niż w innych?

-dawno nie nosiłam tych butów, a teraz widzę, że jednak się do czegoś przydają
-spódniczka i włosy dopasowane do siebie 
-łączące kolor czarny i biały serduszka na nodze
-wykorzystanie piegów, których w ogóle nie nosiłam, bo nie wiedziałam do czego
-połączenie czarno-białej elegancji z neonowymi kolorami
-włosy, których do tego czasu nie brałam pod uwagę

Gratuluje i zapewniam, iż wszystkie looki były naprawdę ładne! 

A w tym konkursie będzie taki bonusik....

i podam Wam 2 i 3 miejsce!




                             2 miejsce zajęła CzekoladovMamba!                                         Gratuluję! Look:



                 3 miejsce zajęła Xczarna89! 
                           Gratuluję! Look:


Dziękuję wszystkim, którzy startowali w konkursie. Jeśli nie udało się wygrać teraz, uda się następnym razem! Bądźmy coraz kreatywniejsi, pomysłowi i twórczy!

Jeszcze raz gorąco gratuluję Lady Lexy! 

Kiedy będzie kolejny konkurs? 
Postanowiłam, iż konkursy będą co 10 tysięcy wejść na bloga.

Teraz blog ma 60 tysięcy odwiedzin, więc kiedy najbliższy konkurs? 
Gdy blogowi stuknie 70 tysięcy! Potem 80 tysięcy i tak dalej, i tak dalej.

Ale najbliższy konkurs nie będzie taki zwyczajny... Trzymam Was w tajemnicy!

POZDRAWIAM! :)


4 komentarze:

  1. O KVA. NIE WIERZĘ *O* wygrałam, wygrałam, wygrałam, wygrałam *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za ładny ten look zwyciężcy.Inne były lepsze.
    To tylko opinia,nie hejt *-*
    ~Elefonka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z osobą nade mną. Ten Look nie jest taki ładny. Jednak wiem, dlaczego ta Ledy Lexy wygrała. Ponieważ to twoja przyjaciółka. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wygrałam 2 miejsce? O.o Ja nawet nie wiedziałam! xD

    OdpowiedzUsuń