Pokaz slajdów

czwartek, 9 października 2014

Jak rozsławić bloga?

Witajcie kochani. Przepraszam za dłuższą przerwę, ale nie sądziłam, że w gimnazjum jest tyle nauki...

Dużo osób pyta mnie - "Jak rozsławiłaś bloga?" "Jak osiągnęłaś tyle wejść"?

Odpowiedź jest bardzo prosta. Żeby blog był znany nie wystarczy tylko wklejać jego adresu gdzie popadnie, reklamować dosłownie wszędzie.

Trzeba umieć bloga PISAĆ. Poprawnie pisać. Zrozumiale, czytelnie, ORYGINALNIE. Nie pisać głupich i bezmyślnych postów.

Należy odpowiadać na komentarze i NIE WKLEJAĆ PEŁNO DODATKÓW NA BLOGA Z INNYCH STRON, bo komuś może zacinać komputer, i tyle sobie poczyta co nic.

Rozmawiać z czytelnikami oczywiście.

Ot cały przepis na sukces. 

Oczywiście ważny jest również wygląd bloga. Powinien być czytelny i przejrzysty. I NIE POWINIEN RAZIĆ LUDZI PO OCZACH.

Przepisy na poprawne posty i dobrego bloga macie poniżej:

Jak zrobić dobry post?
Jak zrobić dobrego bloga?

Pozderki!!




5 komentarzy:

  1. Mam problem! Bo jak wpisuje msp -Adres to wyświetla się czarne tło i jak klikam odśwież to nic nie daje prosze pomuż bo mam VIP i nie chce przegapić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz jakiś problem z wtyczkami.

      Usuń
  2. Wika! Mam ważne pytanie. Czy uważasz że jedzenie mandarynek smarowanych masłem orzechowym jest normalne? :D XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Bardzo mi się przydały twoje rady :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie założyłam bloga i mam nadzieje ze będzie się mile go czytało. Zapraszam pierwszy most o motywacji dla chcących zacząć biegać: https://lifebymonia.wordpress.com/2016/02/28/motywacja-dla-biegacza-jak-zaczac-biegac/

    OdpowiedzUsuń