Pokaz slajdów

sobota, 4 października 2014

Informacje o mnie.

Witajcie kochani. Większość z Was czytała już post, w którym opisuje siebie. Dzisiaj, jako ze dużo w moim życiu się już pozmieniało, chcę zaktualizować dosyć dawno napisaną mini biografię o mnie. Serdecznie zapraszam.


Nazywam się Wiktoria. Chodzę do gimnazjum. 
 Piszę bloga o MovieStarPlanet i nie tylko. 
Moje hobby to granie na gitarze i śpiewanie, póki co dla siebie :)
 Moimi idolami są Michael Jackson i zespół Kodaline.
 Kocham ich za wszystko co w życiu robią i robili.
 Za piękne piosenki i morze łez przez to jak bardzo potrafią wzruszyć człowieka.
Nie mam Facebooka, aska, NK, tumblr ani Instagrama.
Mam za to MSP i Transformice.
 Na MSP nazywam się FruGoo. ❤, a na Transformice nazywam się Perseja.
 No i oczywiście blog, na którym jestem najczęściej i na którym odpowiem Wam na każde pytanie, a także mogę pogadać :)
Na stronach, które podałam możecie do mnie pisać lub zadawać pytania, na wszystko postaram się odpowiedzieć.
 Moje konto na MovieStarPlanet posiadam od około 3 lat.




Jeśli chcecie wiedzieć o mnie coś jeszcze, czego nie        napisałam, napiszcie w komentarzu. W najbliższym czasie zostanie zaktualizowane 
                               menu główne znajdujące się nad chatem. Pozderki i przypominam o konkursie niżej!




3 komentarze:

  1. Świetny post, też jestem już w gimnazjum xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nazywam się Wiktoria lubie śpiewać xD ale chodzę do 6 klasy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na msp jestem Maria 129 a na Transformice Kittymadzia. Pozdro! PS. Fajny blog! (y) ;)

    OdpowiedzUsuń