Pokaz slajdów

środa, 25 września 2013

Komentarze - co zrobić by ułatwić ich dodawanie ?

Tu rozpisywać się nie będę, ale te 2 małe ustawienie dają dużo co do ilości komentarzy przy postach. Wejdz w projekt > ustawienia > komentarze i posty > i poszukaj opcji weryfikowanie obrazkowe. Brzmi dziwnie, ale każdy z was, prawie każdy się już z tym zetknął :


ALE PO KIEGO GRZYBA JA SIĘ PYTAM, CZEMU TRZEBA TO NIBY UDOWADNIAĆ ? XD
A nawet, jak by to był automat, to jest jakiś problem ? :D

[ do rzeczy ]

Zmieniamy weryfikacje obrazkową, czyli to u góry na opcję NIE, a następnie szukamy opcji do tego, jakie komentarze mogą być dodawane, zaznaczamy opcję, gdzie anonimowe komentarze też mogą się udzielać.

Ktoś zapyta.. Co to da ?

No a to, że po pierwsze. Co niektórym odechciewa się cokolwiek napisać lub udowadniać, że nie są automatami, i po wychodzą i nie daję komentarza. A może mieli napisać coś przydatnego ? No właśnie.. Druga sprawa, komentarze anonimowe. Ta opcja jest bardzo ważna. Wyobraź sobie, że na Twojego bloga wejdzie ktoś, kto nie ma konta na google, ale chce dodać komentarz. Choćby głupi, i choćby ważny. Ja cieszę się z każdego komentarza, nawet jakiegoś króciutkiego albo totalnie bez sensu, ale z takim się jeszcze nie styknęłam. Po prostu chodzi o to, że niektórym nie chce się zakładać konta na google, i chcą coś napisać z anonima. Niektórzy chcą wyrzucić to co im leży na wątrobie i hejtują z anonima bo nie są na tyle dorośli, żeby się ujawnić. Ale co tam, takie życie. Ech, miałam się nie rozpisywać.:D A na końcu dopowiem, że sama na to nie wpadłam, powiedziała mi to dopiero Princesscaa

Dziękuję!
Wasza FruGoo.♥


3 komentarze:

  1. Ah moja nazwa tym blogu *o* ^^ Koffam go i Cb też <3 ^^
    Princesscaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To te stronki:

      http://zaczarowane-instrukcje.blogspot.com/

      http://tajemniczy--ogrod.blogspot.com/

      http://demens-mulier.blogspot.com/

      Po zastanowieniu doszłam do wniosku, że znam nie jedną lecz trzy xD

      Usuń
  2. Przydatne :)
    Zapraszam na mojego bloga o msp :) mspe-andziolka501.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń