Pokaz slajdów

piątek, 20 września 2013

Look z tematu Baby Zoo.

Hej :) Dzisiaj dam wam 2 looki z jednego tematu. Jeden v.i.p drugi nie v.i.p. Nie wszystko w tym looku będzie vip, ale jest vip bo ma jakiś element dla vip XD Nie wszystkie dodatki są z tego tematu bo mało dali wgl. dodatków do tego tm :c No to teraz ten vip.



A to ten nie dla vip.



Kolory dla looka vip:



Kolory dla looka nie vip:


UWAGA ! Gdy już wybierzemy tę sukienkę, koloru bluzki nie zmieniamy! Nie ma go niestety na liście kolorów, ale jest bardzo fajny i pasuje tu. Jest on ustawiany początkowo przez msp. Jest też taka opcja, że jestem ślepa :D

POZDERKI!


4 komentarze:

  1. Mi kolor bluzki udało się zmienić, mam całą białą, no lekko szarą i spódniczkę w niej różową :3
    Princesscaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah pisałam Ci o mojej minie gdy zobaczyłam, że przyjęłaś do znaj, to mogło być coś takiego:

      http://i.wp.pl/a/f/gif/31950/szczesliwy_kot_2.gif

      Co ja gadam, to na stuwe było coś takiego :3

      Usuń
    2. Hahha <3 OMG czuję się jak alakinga :D Bez problemu zapraszajcie mnie do znajomych, ale najpierw napiszcie mi na pocztę, bo mam już limit a jak mi napiszecie kto wy jesteście, to może da się kogoś usunąć ;) Pozdrawiam i heheszkam <3 :D

      Usuń
  2. Dzięki że zaprosiłaś :o ale jedno mnie dziwi ty mnie?! Ja Ciebie to rozumiem napisałaś że od razu nie przyjmujesz o_O ty z 20 lvl a ja 14 :-C sorry za rozpisanie się... Pozdrawiam #xxxpatixxx#

    OdpowiedzUsuń