Pokaz slajdów

środa, 5 listopada 2014

Super mega bomba bardzo ważne INFO!

Kochani! W związku z tym, że nie jestem VIP i nie będę, brakuje mi miejsca w znajomych na przyjmowanie nowych osób z bloga.

NAJWAŻNIEJSZE:

W takim wypadku, gdy będę robić przegląd, nie chcę usunąć ze znajomych moich czytelników. Wiadomo, że nie pamiętam dokładnie wszystkich i może mi się zdarzyć, iż kogoś niechcący usunę. I TERAZ WAŻNE ZADANIE WŁAŚNIE DLA CIEBIE. Jeśli chcesz zachować mnie w znajomych napisz mi na pocztę na MovieStarPlanet wiadomość o treści: Zostaję. 

Gdy będę usuwać zbędnych znajomych, a zobaczę Twoją wiadomość, to masz gwarancję nie usunięcia :) Jest to dla mnie bardzo ważne!

Zapraszam do wykonania powyższego zadania, jeśli oczywiście chcesz być moim znajomym :) Przypominam, iż w moich statusach informuję o każdym nowym poście lub różnych innych informacjach.

Pozdrawiam!


5 komentarzy:

  1. Hhaha ja nie muszę pisać B) Mnie i tak nie wywalisz B)
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeste vipe i mnie nie wywalisz hihi ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, kotek :*
    Jak zwykle wszystko pięknie dopracowane! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ja nie moge na msp wchodzić

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na Msp nie mam Ciebie w znaj. Zaproszę Cię, albo przynajmniej będziemy pisać. Na Msp jestemvVIP AMKA.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń