Pokaz slajdów

środa, 26 listopada 2014

Fire Girl !

Witajcie kochani! Dzisiaj chciałam Wam przedstawić moją nową ognistą stylizację. Jestem wierną fanką całej trylogii Igrzysk Śmierci, więc robiłam to z myślą właśnie o tym filmie. Zapraszam!

Z góry chciałam zaznaczyć, że ta stylizacja jest dosyć droga, ponieważ kosztuje aż 3500 sc. Wszystko dlatego, że sama sukienka, którą wykorzystałam, ma wartość 2500 sc.

1. Wygląd looka w całości:

 
Dlaczego na looku widnieją unikaty?
-ponieważ uważam, że bardzo dobrze komponują się z resztą strojuddd
-do dopełnienia wyglądu nie muszą być koniecznie unikaty, mogą to być inne czarne ewentualnie czerwone akcesoria

2. Podstawowe elementy i kolory:

 



__________________________________________________________________________________




__________________________________________________________________________________




__________________________________________________________________________________


 
kolor: czarny
 _________________________________________________________________________________


To na tyle moi drodzy! Jeśli chcecie więcej postów ze stylizacjami, które robię, piszcie mi w komentarzach :) Zapraszam do kupowania i lajkowania mojego nowego kompleciku :) Pozdrawiam!

 
 

4 komentarze:

  1. Też uwielbiam "Igrzyska Śmierci" <3 Byłaś, idziesz albo nie wybierasz się na film do kina ? ;) xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam już pierwszego dnia premiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże...Wchodzę na twojego bloga,a tu tyle postów! Mam spore zaległości, bo dawno nie byłam na Twoim blogu, ale już nie raz zarywałam noce i szłam do szkoły niewyspana, bo czytałam jakiegoś bloga. :) Do jutra pewnie większość zaległych postów,ale jest ich sporo..no nic.. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń