Pokaz slajdów

wtorek, 2 grudnia 2014

Vip za 4 złote?

Witam! Czy mieliście kiedyś tak, że wchodzicie na konto (obojętnie jakie) na MovieStarPlanet i wyskakuje Wam oferta: VIP ZA 4 ZŁOTE?

Bo ja tak miałam, i chcę Wam dzisiaj wytłumaczyć, jak na nią trafić.

Mianowicie, nie jest to skomplikowane. Takową ofertę dostajecie wtedy, gdy na swoim koncie nigdy nie kupowaliście vipa :)

Dodatkowo chciałabym Wam bardzo podziękować, ponieważ blog dobił do 90 tysięcy wejść. Cieszę się, że jesteście ze mną, i że podoba Wam się to, co piszę :) Na 100 tysięcy wejść, postaram się wymyślić dla Was coś wyjątkowego.

Pozderki!


6 komentarzy:

  1. Fajny blog i iii. Mogę prosić o logo mój nick Wilnilia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi to akurat się zdarza na kontach, które nigdy nie miały VIP, a na moim głównym koncie choćbym nie wchodziła przez rok, nigdy się to nie pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  3. A zachęcisz do ogl mego blogu prosze
    msp-kokogirl13.blogspot.com
    Jak się klika tam jet napisane ,, Kokogirl z MSP " to prosze i pozdrowienia super blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mylisz się :) każdy to dostaje nie tylko osoba co nie była dawno na swoim koncie, nie dostają tylko osoby co miały już VIPa ;) jeżeli ktoś długo nie wchodzi na MSP to na pocze modzi wysyłają wiadomość że jak ta osoba wejdzie na swoje konto dostanie 300 sc :D ale trzeba mieć email potwierdzony ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się to nigdy nie pokazało.
    Jak Ty to zrobiłaś?!

    OdpowiedzUsuń