Pokaz slajdów

wtorek, 30 grudnia 2014

Wielki powrót ! Hot or Not?

Witajcie kochani po długiej przerwie, za którą przepraszam. Nie miałam komputera przez tydzień, ponieważ wymieniali mi internet na 3 razy szybszy (wreszcie!). Zapraszam Was dzisiaj na kontynuację serii "Hot or Not?", w której oceniam ubiory jednych ze sławniejszych movie star.

Dzisiaj oglądać będziecie looki movie star o nazwie BumbleBee21

Pragnę zaprezentować ją Wam, ponieważ wyróżnia się ona stylem, który mi osobiście bardzo się podoba. Czy Wam też? :)

Przedstawiam Wam moje 3 ulubione looki w wykonaniu BumbleBee21.

1.
 Myślicie, że kolorowe z czarnym się nie łączy? Mit obalony.

2.
Perfekcja - dobranie kolorów i dodatków mówi samo za siebie.

  3.
      
Dziewczyna szamana w wersji upiornej. Biała, niewinna, straszna.


Nie ma co mówić, od dawna uwielbiam looki Bumble, każdy otrzymuje ode mnie najwyższe noty - 10/10. To nie tylko umiejętność dobierania ciuchów i kolorów, Bumble ma do tego smykałke, jeśli nie talent.

Serdecznie zapraszam do podarowania "love it!" dla looków BumbleBee21, ponieważ zasługuje na docenienie tego, co tworzy.

Kończąc tego posta, który look najbardziej przypadł Wam do gustu? Lubicie taki styl?

Pozdrawiam!





8 komentarzy:

  1. ♥bliniaczka19♥31 grudnia 2014 03:18

    Fajny ten style Bumble ;)
    PS.Nareszcie wróciłaś :DDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że wróciłaś ;D Aczkolwiek nie przepadam za tym stylem, ale każdy ma inny gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ^-^
    EJ WIEM KTO W NASTĘPNEJ CZĘŚCI MOŻE BYĆ! JA XDD ALBO TY XD ALBO DOMI XD
    Kc <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka, 2 look jest genialny *-*
    Pozdrawiam C:

    OdpowiedzUsuń
  5. heej a może do hot or not brałabyś swoich fanów czyli oni zglaszali by się do cb na msp że chcą być oceniani i ty byś kazala im zrobić look jaki ma być oceniony?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stroje ładne :3
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń