Pokaz slajdów

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Top 5 music hits #1

Witajcie kochani! Dzisiaj rozpoczynam nową serie postów, myślę, że nieco przyjemniejszą nie tylko dla mnie, ale i dla Was. W środę zaczyna się szkoła, więc życzę powodzenia, ponieważ to ostatni post przed tym dniem :D W tej notce chcę podzielić się z Wami tym, co słucham, co wpadło mi w ucho,  co mi się po prostu podoba w kategorii muzycznej. Zapraszam!

1. Ed Sheeran - Thinking Out Loud.



 Większość z Was zna pewnie tę piosenkę, ponieważ Ed jest bardzo znany wśród nastoletniej widowni. Za piosenka zawsze będzie znajdowała się na liście moich ulubionych kawałków. 

2. Hozier - Take me to Church.


   

Jest to jedna z nowszych piosenek, słyszeliście ją pewnie w radiu. Teledysk nie podoba mi się strasznie, lecz sama piosenka - mistrzostwo. Mam nadzieję, że z czasem nie przestanie mi się podobać. Ed Sheeran, Kiesza i Sofia Karlberg wykonali najbardziej znane covery tej piosenki, więc również zapraszam do przesłuchania.


 3. Knife Party - Fire Hive (Original Mix)


  
To jedna z piosenek typu Dubstep. Nie wszystkim może się spodobać, ale ja uwielbiam to brzmienie.

4. Nero - Crush On You (KillSonik Remix) 



Oto kolejna Dubstepowa nuta. Lubicie takie coś, czy wolicie tradycyjne piosenki?

5. Bring Me The Horizon - Can You Feel My Heart.


To z kolei metalowa nuta, czyli kolejna kategoria muzyczna, którą uwielbiam - metal/metalcore. Piosenki tego typu pomagają mi np. wtedy, gdy jestem mocno zdenerwowana. Pomagają mi "upuścić" trochę tej złej energii. 

Jeśli podoba Wam się taka seria postów, koniecznie dajcie znać w komentarzach. Jeśli chodzi o mnie, lubię się dzielić tym, co słucham :)

Jak wiecie, lub nie wiecie, blog jest bliski osiągnięciu 100.000 tysięcy wyświetleń! To niezwykła okazja, więc obiecuję Wam również coś niezwykłego.

Całuję!

  

15 komentarzy:

  1. Super post :). Jeżeli to nie problem (za pewne nie xd) dam linka na twój blog pod moim postem. Może nie jest ona za popularny,ale czasem ludzie wchodzą :P ~Britney :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wolalabym posty o msp bo chyba blog jest o tym a nie o tobie a poza tym co z tg że lubisz te piosenki? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z tego, że chce się podzielić tym czym słucham z czytelnikami :) Nie będę robić non stop postów o MSP, ponieważ staje się to nudne ;) w nazwie bloga widnieje WIKA-frugoo-msp.blogspot.com, co świadczy o tym, że nie jestem tylko lalką z MSP. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. a nawet nie ma tyle tematów o msp żeby pisać cały czas

      Usuń
  3. Fajny post. Najbardziej z tych wszystkich piosenkek podoba mi się "Thinking out loud". Ed to jeden z moich ulubionych wyonawców :)
    ~Liquiq

    OdpowiedzUsuń
  4. ja polecam Linkin Park i Dupstep extraśne zapraszajcie jestem mickejla1230xddx 15 level vip judge i dużo prezentów rozdaje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dodałaś filmiki ? Bo też mam bloga i chce taki post zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas robienia posta obok ikonki wstawienia zdjęć jest ikonka z klatką filmową, to właśnie tam się dodaje :)

      Usuń
  6. Na jakim programie robisz te wszystkie zdjęcia do postów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię screena ekranu (bo przeważnie stąd mam potrzebne zdjęcia), przycinam w paincie i to wszycho :)

      Usuń
    2. A jak się go robi - screena ekranu ?

      Usuń
    3. Wciskasz klawisz print screen, kopiujesz do painta, zapisujesz i gotowe. ;)

      Usuń
  7. A ja lubię piosenki Ewy Farnej, w szczególności "Ewakuacja", "Cicho" i "Znak".
    Kocham je nie mniej niż moją szynszylę, ♥ która niestety umarła :',',',',',',',',',','((( na niewiadomą chorobę :,',',',',',',','((( co mi wcale nie poprawia nastroju (widać na buźce).
    Ale mówi się trudno. Takie jest życie, koniec i kropka. Trzeba żyć i przyzwyczaić się, że życie nie składa się tylko z różowego koloru, bo byłoby nudno. To wygląda ciekawiej/lepiej, kiedy doda się trochę czarnego... szarego... (tłumaczenia na polski nie znajdziecie w translatorze Google). A Tobie również żyvzę powodzenia w życiu, no bo co innego mi pozostaje?... Mi pozostaje żyć, nie płakać. Więc pozdro.
    Pauli2k

    :(
    albo raczej
    smutna
    Pauli2k

    :(


    :(



    :/





    :)

    OdpowiedzUsuń