Pokaz slajdów

piątek, 30 stycznia 2015

Lookbook!

Czołem! W końcu weekend, czas zbawienia dla czekających na ferie. Skoro piątek, zapraszam na nowy post, w którym omówię Wam kolejny look z moich projektów, ponieważ rzekomo lubicie takie posty :D Zapraszam!


1. Wygląd look'a wersja dla VIP.

  Jak widzicie, look powstał głównie na bazie białej bluzy, reszta to czarne dodatki. Gdy wejdziecie w moje looki, i dokładnie zobaczycie co znajduje się w wyposażeniu look'a zauważycie pełno tatuaży unikatowych, których i tak nie widać, więc nie bierzcie ich pod uwagę.




 2. Wygląd look'a wersja nie dla VIP.


Przepraszam, że nie dałam tego bez tła, ale chyba nie opłaca mi się wydawać 400 sc na coś, czego nie będę nosić :D.


3. Składniki dla VIP.



 
4. Składniki nie dla VIP.







 5. Kolory.


6. Cena dla obydwu kompletów:


3100 sc.


That's it! Zapraszam serdecznie do kupowania moich looków, ponieważ nie mam do tego żadnych zastrzeżeń. Jest to dla mnie znak, że lubicie moje looki, a nawet jesteście w stanie wydać na nie swoje StarCoins. 

Przypominam o zapowiedzianych niespodziankach, które stopniowo będą wchodzić w życie przy pomocy moich kochanych najek. 

Podoba się look? Jeśli chcecie więcej takich postów, dajcie znać w komentarzach ;) Już niedługo wstawię również kolejny post poradnikowy!














10 komentarzy:

  1. Fajny post. Lubie takie czytać ^^ Z jakimi najkami będziesz w końcu pisać? ;D Chyba pierwsza C:

    ~ oliwia:)506 / Hanjaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ty to zrobiłaś że autorzy komentarzy są w takim sercu ?? xd

      Usuń
    2. na stronie profilki.pl :)

      Usuń
  2. Więcej takich postów !♥!♥!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te twoje looki!!! Więcej takich postów.
    Na msp jestem: alekott2014

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było gdybyś się nie reklamował/ała pod czyimś postami. :)

      Usuń
    2. Ja tam weszłam i szczerze mówiąc, trochę pożałowałam... Posty jakieś nijakie i wgl. Sorka, ze z ano.xd

      Usuń
  5. Fajny post.
    Ja ostatnio nie komnentuję, ale bloga cały czas czytam!

    Em... Mam prośbę.
    Zrobisz Q&A?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Look jest śliczny... Podoba mi się... :3
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń