Pokaz slajdów

środa, 21 stycznia 2015

Zmiany, zmiany, zmiany!

Kochani! Witam serdecznie. Chciałam Was poinformować, iż planuję dużo zmian na blogu. Wejdą one w życie do końca tego tygodnia. Będzie nowy wygląd, nagłówek, logo pod postem i nowe serie postów, dotyczących MovieStarPlanet. Gdy zakończy się ankieta, rozpocznę współpracę z moją najką z MSP, Lady Lexy. Nie piszcie do niej, ponieważ i tak nie powie Wam co planujemy : D. Podczas ferii, które pewnie niektórzy z Was już mają, zrobię dla Was konkurs. Pomyślę nad nagrodą inną niż dotychczas, nie żadne seki, listy życzeń. Coś o wiele, wiele lepszego.

Zdradzę Wam, że następny post będzie dotyczył nowego tematu na MSP, ponieważ co jakiś czas modzi wstawiają rzeczy, które są totalnie urocze i nie da się ich nie kupić... : D

Do zobaczenia już niedługo! Weekendzie, czekamy!


8 komentarzy:

  1. OH TAK BARDZO SIĘ CIESZĘ ŻE ZE MNĄ PISZESZ A SIĘ DOWIADUJE O CZYM INNYM. ZAJEBIŚCIE. POZDRAWIAM. WIĘCEJ NIE PISZ DO MNIE Z TAKIMI PROPOZYCJAMI KUŻWA.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tu ślicznie. postarałaś się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, śliczne! *-* Słitaśnie tu, chyba nawet lepiej niż wcześniej. Tak hmm... Kwiatkowo? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a na jakiej stronie zrobiłąś tło lub programie ???
    plisss powiedz

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki szablon? Sorry że z anonima ale nie chciało mi się logować xDD

    - oliwia:)506 / Hanjaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Znalazłam dobrego HACKA do MSP chcecie ? Bo tutaj jest:

    http://freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń