Pokaz slajdów

wtorek, 13 stycznia 2015

100k !

Kochani! Spójrzcie na licznik odwiedzin. Widzicie? To ponad okrągłe 100 tysięcy wejść! Bardzo,bardzo dziękuję za te sumę mimo tego, że nie daje mi to nic oprócz mega radości i dumy. Nie zarabiam na blogu ani na żadnych reklamach, to co robię i piszę robię dla Was, dla mnie, dla rozwijania moich zainteresowań. Przypominając chodzę do pierwszej gimnazjum szkoły anglojęzycznej więc mam naprawdę dużo nauki, przepraszam za dłuższe przerwy między postami.
Szykuję dla Was nową ankietę o temacie bardzo dla mnie ważnym, ponieważ dotyczy dużego przedsięwzięcia. Spojlerując, współpracy z moją naj z MSP, która potrafi robić niezwykłe.... no właśnie. Tego dowiecie się później.
Niespodzianka kochani. Juz wkrótce pojawi się ankieta, już teraz zapraszam do oddawania głosów!

Caluje, Wiki :)

10 komentarzy:

  1. Co do zmiany wyglądu bloga to się zgadzam ale lubię twoje i tylko twój posty i na pewno do współpracownika na twoim blogu bym się szybko nie przyzwyczaiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się wygląd zaczyna nudzić ale to MI więc to twoja decyzja ;D
    Gratulacje ♥ jaką masz średnią na semestr ? Czy twoja naj z MSP będzie często pisać ?

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥bliniaczka19♥18 stycznia 2015 07:03

    100000 wejść, kongratulejszyns ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. EJJEJEJJEJEJ A DZIE PODUSZKOWIEC? WIKA, WESOŁY PODUSZKOWCÓ!!!!!!!!!!!!!!! OBJECAŁAŚ (HYBA)!!!!!!!!!!!!!111111111111111
    NO PODUSZKOWCU MÓÓÓÓÓÓÓÓÓJ <333333 MÓSISZ, NJE DAM CI SPOKOJU :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow dużo tego :) błagam wpadnij do mnie www.lolkaaaxd.blogspot.com zostaw po sb ślad :P

    OdpowiedzUsuń
  6. wow :) Gratulacje :) powodzenia w dalszym blogowaniu ;)
    Zapraszam do siebie. Jakby Ci się nudziło:
    crazy-love-by-stupidity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kongratulejszyns <3
    Przy okazji.
    Zapraszam do mnie
    wasze-nasze-moviestarplanet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń