Pokaz slajdów

sobota, 20 grudnia 2014

Jak ładnie ubrać się na święta na MovieStarPlanet?

Witajcie kochani! Przepraszam za dłuższą przerwę, spowodowaną ciężkim i pracowitym tygodniem.
Zapraszam Was na ostatni przedświąteczny post, chyba, że uda mi się jeszcze dla Was coś napisać :)
Dzisiaj chcę pokazać Wam, jak ładnie, tanio i świątecznie ubrać naszą movie star. Z góry mówię, że aktualny ubiór mojej movie star jest wykonany z zeszłorocznych rzeczy. Zapraszam!

Pokażę Wam 2 kategorie, pierwsza z nich brzmi:

1. Wizytowo.

Jeśli chcemy wyglądać jak prawdziwe królowe świąt, proponuje ubiór elegancki, którego propozycje macie poniżej. Niestety, nasze MSP lubi dawać ciuchom bardzo wysokie ceny, więc nie udało mi się stworzyć kompletu do 1000 lub 1500 star coins.





 

KOSZT: 1900 sc

2. Domowo.

Dla preferujących święta przy domowym ognisku, polecam coś szykownego i ciepłego. Oto moja propozycja.




 KOSZT: 2000 sc

 Kochani. Na koniec pragnę życzyć Wam zdrowych, wesołych świąt, pełnych miłości i radości. Bogatego gwiazdorka, żebyście dostali co tam tylko chcecie. 

 Merry Xmas! 

Życzy Wam Wiktoria :)

 

7 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Frugoo.♥! Posiadam bloga, lecz nie udaje mi się go rozwijać, :c Mam 40 postów, lecz czyta je tylko jedna osoba. Czy pomogła byś mi go zareklamować? :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Frugo!
    Masz naprawdę świetnego bloga. Zdecydowanie zasługujesz na te prawie 100k wejść. :D Twój blog wciągnął mnie do tego stopnia, że przeczytałam każdego posta.
    Może zrobisz posta w stylu Hot or Not?
    Serdecznie pozdrawiam,
    kittycupcake (w MSP) z bloga http://kittycupcake-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Dziękuję, i pewnie, że zrobię takiego posta :) Dziękuję za przypomnienie, bo totalnie wyleciała mi z głowy ta seria.

      Usuń
  5. Lubie msp ale żaden blog nie jest tak super jak twój. Sama bardzo chcę założyć taki mini blog
    Ale nie wiem jak.

    OdpowiedzUsuń