Pokaz slajdów

piątek, 14 listopada 2014

Najdziwniejsze stroje MovieStarPlanet!

Witajcie kochani. Na początku chciałam powiedzieć, iż przegląd znajomych robię jutro (sobota) po południu, więc macie jeszcze czas, aby do mnie napisać (info w poście niżej). Oznajmiam również, że od niedawna posty są rzadziej niż były przed wakacjami. Spowodowane jest to dużą ilością nauki, gdyż chodzę niestety lub stety do szkoły o wyższym stopniu nauczania. Także przepraszam Was z góry, ale obiecuję, że nadal będę prowadzić dla Was bloga :) Zaczynamy!

Ostatnio MSP wrzuciło parę fajnych tematów z ciuchami, które na prawdę mi się podobają. Zauważyłam też, że dali parę zwariowanych strojów :D Dzisiaj mam zamiar zaprezentować Wam najdziwniejsze MovieStarPlanet-owskie stroje.

    Czyżby gorgona w parze z Lady Gagą?







Bananowa sukienka! Obiecałam mojej najce, że ją kupię, więc czekajcie na mojego nowego bananowego looka!

Głowa jednorożca również królowała na naszym MSP przez pewien czas. Nie zapominajmy o jednorożcach!



Bardzo żałuję, że moderatorzy usunęli już temat z Halloween, ponieważ były tam świetne kostiumy.

Jeśli jeszcze znajdę różne dziwne ubrania, na pewno dam Wam znać. Przypominam ponownie, że jutro robię przegląd znajomych. Info w poście na dole :)

Serdecznie pozdrawiam!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz