Pokaz slajdów

sobota, 22 lutego 2014

NADSZEDŁ TEN DZIEŃ . . . K O N K U R S !

KONKUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRSSSSS!

Otóż to! Cześć wszystkim!

Pierwsze co powiem, to dziękuję za następne tyle głosów w ankiecie. A najbardziej zdumiewające jest to, że 61 głosów było na tak i na odpowiedz "zależy w jakim konkursie", a tylko 3 na odpowiedz "nie"!
To dla mnie najlepszy wynik jaki mogłam uzyskać! Dziękuję Wam bardzo za to i w nagrodę mam dla Was konkurs. Więc widzę pod tym postem 61 ZGŁOSZEŃ na udział! :D Ok, żeby nie przeciągać, przejdźmy do sedna.

WARUNKI WYSTĄPIENIA W KONKURSIE:

1. Jeśli chcesz wystąpić w konkursie w komie piszesz " Biorę udzial " ale jeszcze nie pisz, bo do napisania będzie trochę więcej ;D

2.  Musisz napisać w komie jak odkryłeś/odkryłaś tego bloga i jakie było Twoje pierwsze wrażenie ( nie może być to wymyślona historia )

3. Musisz polubić mojego arta pod tytułem " POU " i dodać do niego komentarz ( sprawdzam )

PODSUMOWUJĄC:

W komentarzu piszesz "Biore udzial" + jak trafiłeś/aś na tego bloga, a po dodaniu love it do artbooka "POU" piszesz jeszcze w komentarzu "GOTOWE".


O CO CHODZI W KONKURSIE ?

W całym konkursie chodzi o ułożenie stroju do jednych spodni, które są tutaj ↓ i znajdują się na 3 stronie w sklepie, w kategorii spodni. Od zawsze bardzo podobały mi się te spodnie, ale nie umiałam ułożyć do nich kompletu.



To te →→→→→→→→→→→→→→→                     

ZASADY... SĄ PROSTE :

1. Robisz strój składający się ze spodni pokazanych powyżej ( kolor można zmienić, ale zależy mi główniej na czarno-białych ). Dodajesz do niego dowolne, pasujące według Ciebie dodatki, rzeczy, buty i tym podobne.

2. Robisz zrzut ekranu stroju, gdy jest on już gotowy. ( Jak zrobić zrzut ekranu ? Po kliknięciu czytaj do punktu 5. )

3. Zapisany obrazek wysyłasz mi na mojego emaila, który nazywa się wikube@wp.pl

4. Dodajesz do załącznika zdjęcie, wysyłasz i już ! :)

( jeśli nie wiesz jak to zrobić, poproś o pomoc dorosłego. Przy wysyłaniu maila pod lub nad zdjęciem podpisujemy się NASZĄ NAZWĄ NA MSP )


NAAGRODYYY :

- rola w 12 filmach dziesięcio sekundowych.
- oglądnięcie 20 dziesięcio sekundowych filmów ( jeśli nie masz filmów to będziesz występowała/występował w 20 moim filmach )
- poprawienie wszystkich błędów na blogu. Jak to zrobię ? Powiem zwycięzcy, z którym to omówię.
( jeśli nie masz bloga ta nagroda Cię nie dotyczy )
- a żeby było sprawiedliwie, dla tych co nie mają bloga dostaną 2 prezenty z listy życzeń (do 500sc), a dodatkowo niespodziankę ode mnie z szafy ( ta nagroda dotyczy tylko tych co nie mają blogów, lub tych, którzy zamiast nagrody zaznaczonej na czerwono wolą tą, o której teraz piszę )
- oczywiście post z ogłoszeniem zwycięskiego looka i pokazaniem go :)

No to jak ? STARTUJEMY! 

! Powodzenia !

KONKURS TRWA DO 15 MARCA DO GODZINY 00:00

17 komentarzy:

  1. Biorę udział, to ja Kiara3658 :)
    Odkryłam bloga wpisując w google "Ciekawostki o MSP". Wyskoczył mi na pierwszym miejscu Twój blog, ponieważ w nazwie masz "Ciekawostki i chwyty wg Frugoo". Tak go znalazłam.
    Pierwsze wrażenie było niesamowite! Pierwszy raz znalazłam bloga, który w pełni mnie zaciekawił... Czytałam post po poście aż wkońcu dotarłam do samego końca... Zasmuciłam się, bo ten blog mnie bardzo zaciekawił... Później codziennie czytałam posty od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział, Muffinka19287
    O blogu dowiedziałam się wpisując w google ,,Fajne blogi o MSP" na trzecim albo czwartym (nie pamiętam, dawno to było) Z ciekawości kliknęłam w link do bloga. Pierwsze wrażenie było dość zwyczajne. Po prostu, jeden z wielu rozmaitych blogów o MSP. Ale po oglądnięciu paru postów. Dotarło do mnie, że to jest jeden z naprawdę niewielu blogów w których ktoś tak jak ty przykłada się do tego. Na początku zapomniałam o tym blogu, lecz po pewnym czasie weszłam jeszcze raz. Później kolejny i kolejny... I tak w końcu zaczęłam wchodzić tu codziennie. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział, jestem Nutella200057. Kiedyś wpisałam w google Blogi o msp, przeglądałam strony i znalazłam twojego :) Teraz codziennie tu wchodzę :) Gotowe z tym pou xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział, Twoja ArIs <3.
    O blogu dowiedziałam się od Dominiki, poleciła mi go więc weszłam. A moje pierwsze wrażenie: " Ale super blog, skąd ona bierze pomysły na te posty.? Będę codziennie wchodziła na tego bloga! ". Resztę wiesz. Co do Arta, Gotowe! ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział. Po napisaniu tg koma polubię arta :))
    Odkryłam tego bloka w dość prosty sposób... Pisałam w wyszukiwarce ,,Google" jak zrobić bluzkę z krzyżem na msp. kliknęłam w pierwszy lepszy link. Padł on na twój blog :) Moje pierwsze wrażenie to... ,, ALE SUPER TŁO! EŻ TAKIE CHCĘ *,* I nagłówek niczego sobie. Bardzo podaba mi się ten blog i będę tu bardzo często wchodzić!"
    Taka któtka historia.
    ~zuzia50055

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział. Szukałam jak zrobić muzykę na blogu, niżej był Twój blog. Później zaprosiłam Ciebie do znajomych i tak wchodzę tu co jakiś czas. Na msp jestem Naillaa, a mój screen już poszedł ;>>

    OdpowiedzUsuń
  7. Biprę udział. Nudziło mi się więc w komórce wpisałam "blog o msp" przeglądałam wszystkie po kolei, aż trafiłam na ten. Nagłówek i tło mi siè spodobały, bo tego typu nie widziałam. Kiedy przeczytałam jeden post zaczełam czytać więcej. Staram się wchodzić codziennie. Pszepraszqm za błędy, bo piszę z komórki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział. Na bloga trafiłam pewnie tak jak większość osób, po prostu wpisałam (chyba 2 miesiące temu) w wyszukiwarce google ,,blog msp" i oglądałam wszystkie blogi po kolei. No i całkiem niedawno, pod koniec ferii nudziłam się i przypomniało mi się o twoim blogu, weszłam i wchodzę często.

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział. Widziałam wiele Artbook'ów z różnymi obrazkami, i chciałam też spróbować je zrobić, ale nie wiedziałam jak. Wpisałam w Google Jak rysować w Artbook'ach i wyskoczył mi twój blog. Od tamtego czasu wchodzę nawet kilka razy dziennie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział KrwawaMerry<3
    Po prostu wpisałam blog moviestarplanet szukałam i szukałam ciekawych blogów, aż w końcu tego z nalazłam. Od tamtej chwili prawie codziennie wchodzę na twojego bloga :D
    Ale jeszcze dodam, że ten blog jest serio bardzo przydatny.
    Jeśli pozwolisz, udostępnię link do twojego bloga na MSP ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę za dużo do roboty :D
    http://nk.pl/#grupy/794790

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział.Detalinka.
    Odkryłam twojego bloga po wpisaniu w wyszukiwarkę Google ,,MSP blogi".
    Gdy zauważyłam twojego bloga najpierw wydawał mi się nudny.
    Ale gdy przeczytałam post , i obejrzałam tego bloga . Powiedziałam (i czułam)że jest fantastyczny *-*.

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział !!! nejtan123@ Odktyłem twojego bloga w bardzo śmieszny sposób xD Otóżż też prowadzę bloga o MSP i szukałem jak dodać menu na blogu kliknąłem właśnie na twojego bloga i mi wyskoczył na początku nie był zaskakujący...Po kilku minutach jak poprzeczytałem dodałem kilka żeczy na bloga zrozumiałem że to trafione znalezienie (adres bloga : msp-nejtan-199.blogspot.com) xP Papatki !

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział. Jestem zuzka888881. Odkryłam twojego bloga bo napisałaś link na blogu Abieskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i bardzo mi się spodobał , wiedziałam że nie pożałuje.

      Usuń
  15. może być dla vip - niektóre rzeczy ?

    OdpowiedzUsuń