Pokaz slajdów

wtorek, 18 lutego 2014

20 tysięcy. . . załamka.

LUDZIE LUDZIE LUDZIEE! Jak Wy to robicie ja się pytam.. 20 tysięcy wejść to ogromna suma. A dodatkowo zyskałam jeszcze stałych czytelników bloga, a to dla mnie najcenniejszym co może być. Dziękuję, że jesteście ze mną tak długo, dziękuję za przemiłe słowa jakie dostaje na temat bloga od Was. W nagrodę będzie konkurs. Myślę, że prosty, ale będzie sporo warunków, żebyście nie siedli na laurach ;) Konkurs będzie typowo o msp, ALE JUŻ DZISIAJ PROSZĘ WAS O TO, ŻEBY CI, KTÓRZY NIE WYGRALI NIE BYLI NA MNIE W ŻADEN SPOSÓB OBRAŻENI, PONIEWAŻ NIE BĘDĘ WYBIERAĆ PO TYM, JAK I CZY W OGÓLE KOGOŚ LUBIĘ TYLKO PO TYM, JAKĄ PRACĘ TEN KTOŚ WYKONAŁ :) Myślę, że moje dziewczyny i chłopacy są już rozsądni i nie obrażają się o takie pierdołki :) Konkurs nie będzie od Was wymagał pieniędzy, ale twórczości ;)

Do następnego posta z konkursem. Będzie on po ukończeniu ankiety :)


3 komentarze:

  1. Jak dużej ilości pieniędzy? :D Jakaś praca plastyczna?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakas praca plastycza, hmmm ? ^.^ mozesz mnie juz zapisac, heheheh xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprawię cię : PONAD 20 TYSI !!!

    OdpowiedzUsuń