Pokaz slajdów

środa, 5 lutego 2014

Moja przygoda z MOVIESTARPLANET.

Hejka! Dzisiaj popularny temat posta, jakim jest zmiana od początku założenia konta. Więc zapraszam na screeny i małe anegdotki :) [ kolejność chronologiczna ]

Mój pierwszy strój jaki nosiłam przy rozwijaniu konta ↑


To już jeden z następnych strojów, widać, że ten ubiór jest już po pierwszym vipku ;) ↑



Zmiana stylu na mroczny, 2 z kolei vip, zmiana skóry i twarzy ↑




Nowy pomysł na kolory, zmiana koloru ust, seria nowych biało niebieskich strojów ↑





Parę fajniejszych przejściowych strojów ( do stroju 2 od lewej zostało utworzonych dużo kopii w innych kolorach, moich kopii, a ostatni strój od lewej był kupiony 2 razy i ma sporo lovków, jednym słowem zaczął się podobać movie star ) ↑




Własne projekty ( tylko bluzki, dodatkowo powiem, iż krzyżyk w 2 bluzce był idealnie na środku, ale coś się stało i się sam przesunął ;) ↑



Pierwsza zmiana ust ↑



Druga zmiana ust ↑


          

        Usunięcie piegów,  zaktualizowanie oczu, zmiana makijażu oka ↑






Stały styl, codzienny jasny ubiór z jasnymi włosami ↑


No to w sumie tak to wszystko się po kolei działo :) A Wam, która FruGoo.♥ podoba się najbardziej ? Chodzi o etapy zmian :)

Pozdrawiam Was kochani! Następny post już w piątek wieczorem!









8 komentarzy:

  1. seria biało niebieskich strojów ; Najbardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie FruZiee.♥ mi się podobają <33 :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Mroczne *.*
    Zaprosisz?
    Jestem IncipitSatan

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podobały druga zmiana ust ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym nie usuwała piegów. Były urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biało-niebieskie stroje z piegami i ustami z kolczykiem -to najlepszy strój :)

    OdpowiedzUsuń