Pokaz slajdów

środa, 12 lutego 2014

Przygotowywania do konkursu + mała informacja.

Hejcześć! Mam już pomysł na konkurs dla Was! Jest dla dziewczyn..i chłopaków także! Dzisiaj Wam pomysłu nie powiem, bo jest NOWA ANKIETA z głosowaniem co do wzięcia udziału w konkursie. Wiecie, że zgłosić się musi co najmniej 10 osób ? Dobra, teraz masz chwilkę na oddanie głosu do ankiety, która jest obok! No to ja czekam.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Już ? No ja mam nadzieje, że już.
A małą informacją jest to, że niedługo dobijemy do 20 tysięcy wyświetleń! Dziękuję, że jesteście ze mną ! :)

Całuski i życzę miłego powrotu do szkoły już w poniedziałek, tak właśnie Wam o tym przypomniałam bo tak Was kocham :D ♥


2 komentarze:

  1. Hehes, już środa, po szkole, jeszcze tylko 2 dni, blisko Piątku xD

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się zgłaszam, na msp jestem Jessie1501

    OdpowiedzUsuń