Pokaz slajdów

piątek, 22 marca 2013

Baleriny - mały chwyt.

Baleriny. Pasują do każdej sukienki i nie tylko. Ale są tylko dla VIP. Czy można coś z tym zrobić ? Oczywiście ! Są 2 typy balerin.



Typ 1 czyli baleriny z podkolanówkami.


Typ 2 czyli baleriny normalne, dla VIP bez podkolanówek.



Ja mam 2 pary co jest bardzo komfortowe przy dobieraniu stroju. Jednakże kupując nowy komplet ciuchów
w innym kolorze niż mam baleriny, czyli czarnym, mam mały problemik. Jak tu kupić baleriny w tym kolorze jaki ja chce, skoro normalne bez podkolanówek są VIP ? Jest na to pewien sposób. Ja mam duże ułatwienie, ponieważ moja skóra podchodzi pod kolor biały. Więc idę do sklepu, szukam balerin z podkolanówkami ( te baleriny nie są dla VIP ) wybieram kolor balerin, który pasuje mi do ciuchów, a kolor podkolanówek jak najbardziej podobny do swojej skóry.
Czasami przydadzą się takie baleriny nawet do sukienki, kiedy widać podkolanówki. Ja tam wolę mieć je pod spodniami, wtedy widać tylko balerinę i kawałek stopy. Pokażę jak to mniej więcej wygląda.






Takie baleriny nie rzucają się w oczy, a wyglądają jak normalne VIP. Osoby, które mają skórę
normalną, mam tu na myśli taką i podobne odcienie.



Muszą po prostu wybrać jak najpodobniejszą barwę w wybieraniu koloru podkolanówek.


Pozdrawiam i miłego ubierania moviestars !     Wasza :





4 komentarze: