Pokaz slajdów

czwartek, 21 marca 2013

Jak kupować stroje od chłopaków?

Chcesz wiedzieć, jak kupuje się ciuchy od chłopaków ? Trafiłeś idealnie. Chłopakom trafiają się często
fajne bluzki, które zaciekawiły również panie. Sama mam parę takich bluzek. Krok po kroku przedstawię
dokładną instrukcję tego. Prawdopodobnie ten sposób dotyczy również chłopaków, którzy chcą kupić coś od dziewczyny ale nie sprawdzałam, więc nie obiecuje, że chłopakom wyjdzie.

1. Zrób look chłopakowi i dziewczynie tak, aby były one pod sobą.




2. Szybkimi ruchami myszki klikaj raz na look chłopaka, raz na look dziewczyny.

3. Następnie gdy looki będą się przełączać same, natychmiast kliknij KUP !

4. Gdy Ci się uda ciesz się nowymi ciuszkami !

Jeśli nie wyjdzie za pierwszym razem, próbuj dalej. Mi też to na początku nie wychodziło.

Mam nadzieję, że pomogłam.

UWAGA! SPOSÓB JEST SAM W SOBIE PRAWIDŁOWY, ALE JUŻ NIE DZIAŁA! MODERATORZY ZAKAZALI, NO BO KTO! :D



3 komentarze:

  1. a mi wyskakuję okno i piszę : niestety , ale nie możesz tego kupić jest to inna sylwetka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czemu nie pozwalają kupować tak. Co to - grzech?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, ale niektóre ciuchy chłopaków to unikaty dla dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń