Pokaz slajdów

czwartek, 21 marca 2013

Strój królika.

Dużo osób mnie pytało, jak zrobić strój królika, nie dla VIP. Dzisiaj znam na to odpowiedz.
Niestety królik na zdjęciu nie jest do końca bez VIP. Głowa królika jest VIP i u chłopaków,
i u dziewczyn. Reszta jest do kupienia nie tylko dla VIP. Zaznaczona część ubioru królika jest dla VIP
u dziewczyn. Ja kupiłam ją od chłopaka. W poprzednim poście pokazywałam jak można kupić rzeczy od chłopaków. Środkowa część królika pasuje tak samo do chłopaka, jak i do dziewczyny. Zauważyliście również, że buty tego królika nie są takie same jak oryginalne. Oryginalne są dla VIP. Ale ja mam lepszy sposób. Wystarczy kupić zwykłe eskimoski w sklepie, i wybrać kolor biały. Według mnie, też pasują.





Jeśli nie jesteś teraz VIP, a chcesz kupić strój królika, niestety nie kupisz górnej części, czyli głowy. Ja też borykałam się z tym problemem, do czasu kiedy dostałam VIP. Dam tu parę przykładów zastąpienia główki króliczka.








Myślę, że chociaż trochę pomogłam ? : )




1 komentarz: