Pokaz slajdów

czwartek, 21 marca 2013

Seki, czyli film 10 sekundowy.

Film 10 sekundowy. Coś wspaniałego. Szybki do zrobienia, szybki do obejrzenia, a przynosi tyle fame i starcoins. Ale są osoby, które nie wiedzą o pewnym podchwytliwym mankamencie. Otóż sek, którego robi się najszybciej to sek, w którym klikasz, że w filmie występujesz tylko ty. Stoisz przez 10 sekund w jednym miejscu. Dlaczego? Bo tak najszybciej. Na moim koncie kiedyś również miałam takie seki, w których stałam jedna jedyna przez 10 sekund. Zrobiłam ich masę. Level stał w miejscu... Zarobiłam jedynie 1 fame i 1 sc na jednym oglądnięciu. Jaka jest różnica? Za jedno oglądnięcie seka, w którym ruszają się wszystkie osoby dostajesz około 20 sc i prawie tyle samo fame. Co się bardziej opłaca? Wyobrażasz sobie to, że na załóżmy 23 oglądnięciach zarobisz około 300 sc. WOW ! Trochę więcej siedzenia i męczenia się z sekami czy szybkie seki bez efektów? Ja tam wolę się pomęczyć ale mieć wyższy level. Pewnego dnia ktoś mi powiedział, że
mój level stać będzie jak stał, dopóki nie zrobię seków w których ruszają się wszystkie osoby przez całe 10 sekund. Co zrobiłam ? Zrobiłam parę seków. Potem więcej, i więcej... Po tygodniu wskoczyło mi 13 tysięcy. Zrobiłam 16 seków. Czyli dla mnie taki komplecik. Miałam wtedy piąty level. Po paru tygodniach, level zwiększył się do 7. Postanowiłam sobie, że co tydzień będę robić 16 seków. Jak widzicie. Efekty widoczne. Mam teraz 11 level. Nie tylko dzięki moim wspaniałym znajomym. Otóż nie zawsze można liczyć na wszystkich znajomych, aby pomagali, lecz zawsze masz jakiś swoich zaufanych, którzy zawsze Ci pomogą. Bynajmniej ja mam. Ale tych znajomych, którzy nie pomagają zastąpiłam kontami stworzonymi przeze mnie. Po prostu szybciej, łatwiej i wygodniej. Oglądasz ile chcesz swojemu kontu, co chcesz
i wiesz, że nie przerwiesz w połowie. To też mocno pomaga, ale jednak Ci znajomi, którzy mają dość wysoki level daliby dużo więcej. Ale cóż. Nie wszyscy są tak życzliwi w pomocy.

Morał z tego taki, że im więcej osób w sekach, i im więcej się ruszają, tym sek jest bardziej dochodowy : D

Pozdrawiam gooorąco ! ♥
Wasza :


2 komentarze:

  1. Ha, wiedziałam, że te cholerne seki mają jakąś tajemnicę xD Dzięks, przyda się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile klatek to 10 sek

    OdpowiedzUsuń