Pokaz slajdów

czwartek, 21 marca 2013

Znani mi hackerzy.

Mam na oku pewną moviestar. Jestem przekonana na 100 %, że hackuje.

Podam parę dowodów na to, żeby nie było, że se coś ubzdurałam.

1. Nasza # wow # jest członkiem MSP od grudnia 2012 roku. Ma już 21 level ?!
Czy to możliwe, że w 4 miesiące można osiągnąć 21 level ? Jeśli przyjrzycie się jej dokładnie, zobaczycie, że jej looki i arty nie mają dużo love it. Filmy także nie mają dużej oglądalności. Wstawię parę screenów, żeby mieć się czym poprzeć.

Pierwsza strona looków # wow #


Druga strona looków # wow #     


Trzecia strona looków # wow #    


Czwarta strona looków # wow #


Zauważcie, że ona ma tylko 4 strony looków, w których love it'y dochodzą maksymalnie do 5. Podejrzane, co nie ?

2. Nasza # wow # w artbookach ma maksymalnie do 30 love it. Jeden art dochodzi do 1030 love it'ów. Reszta jak mówiłam maksimum 30.

3. Oglądalność jej filmów dochodzi maksimum do 80 oglądnięć. Moje koleżanki od 12 do 16 levela mają na filmach około 100 i więcej oglądnięć. A levelu 21 nie mają. Mało to na MSP są już rok !

Więc co z tego ? Nasza # wow # level ma bliski do ALAKINGI, której oglądnięcia filmów są niewiarygodnie duże. A sama # wow # ma filmy z maksymalnym oglądnięciem 80 moviestars. Nasza # wow # jest na MSP dopiero 3 miesiące. Ja się staram już rok a nawet troszkę więcej, a level mam 14.
Wszystko wskazuje na to, że naszej # wow # po prostu łatwiej shackować sobie fame i sc.
UWAGA ! Informacje tutaj podane, nie są całkiem sprawdzone. Są to prawdopodobne podejrzenia większości moviestars.

Pozdrawiam. Wasza :




2 komentarze: