Pokaz slajdów

sobota, 28 czerwca 2014

KONKURSIK ! ! !

Siemaneczko! O czym będzie ten post? Chyba każdy się już domyśla.

Zapraszam Was na 2 w historii bloga konkurs! 

1. Na czym on w ogóle polega?

Waszym zadaniem jest zrobić looka MOJEJ MOVIE STAR z ubrań Z MOJEJ SZAFY. Robicie looka z obojętnie jakich ubrań.

WARUNKI KONKURSU:
                                                   

-ZROBIC MOZNA TYLKO JEDEN LOOK!!!!


Na co zwracam uwagę?

-oryginalność
-pomysłowość
-kreatywność

Podpowiedzi:

-lubię kolorowe stroje
-nie lubię strojów czarnych (pomijając dodatki, które mogą być czarne)

Jak zgłosić looka na konkurs?

-po zrobieniu looka mojej movie star nadajecie mu tytuł "KONKURS". Na looki z
innymi nazwami nie będę zwracać uwagi.

NAGRODY:

-zrobienie posta z lookiem danej osoby i opisanie co mnie w nim uwiodło
-jeśli zwycięzca ma bloga pomogę mu w dowolnej rzeczy (w miarę możliwości) lub zrobię dowolny dodatek według pomysłu wygranego
-2 prezenty z listy życzeń
-obejrzenie 15 filmów dziesięciu sekundowych lub 5 filmów pełnometrażowych

Do kiedy trwa konkurs?

- konkurs trwa od 28 czerwca 2014 roku do 19 lipca 2014 roku.

Przypominam, iż to czas w którym dostęp na komputer będę miała ograniczony. Więcej informacji o mojej przerwie w poście niżej.

Gorąco zapraszam do udziału!!!
Konkurs uważam za ROZPOCZĘTY!!!







                        

2 komentarze: