Pokaz slajdów

sobota, 21 czerwca 2014

Let's Fly.

Siemaneczko! Dzisiaj, z okazji PIERWSZEGO OD PARU TYGODNI  TEMATU NA MSP Z CIUCHAMI, KTÓRE SĄ W MIARĘ ŁADNE.... robię dla Was posta modowego! Zapraszam ;)

Pomijając to, że według mnie MSP ma już tak kiepskie tematy, że ledwo da się ułożyć komplet, to postaram się coś dla Was ułożyć korzystając też z rzeczy pochodzących z innych tematów.

Ale główna część będzie z tego co jest teraz ;D

Zaczynamy!

A no i żeby nie było wątpliwości, wszystkie komplety są mojego autorstwa :P


SKŁAD KOMPLETU:




Uwagi:

- Uważam, że do tego kompletu pasuje większość BLOND włosów, więc nie muszą być koniecznie te z tego tematu :)
- Można tu dodać jakieś kolczyki, ale nie trzeba :)

CENA: Widoczna na zdjęciach powyżej.


KOLORY:

Każdy element zawiera kolor biały, czerwony i czarny, ewentualnie blond.










WIĘC JAK TO WYGLĄDA W CAŁOŚCI?

Żebyście mieli gwarancję, że nie robię tego na tak zwany "odpieprz", kupiłam ten komplet, udowadniając tym, że mi się też on podoba :)




PASUJĄCE ANIMACJE:

-Garden Frog z kategorii "pozy"

-Angel Wings z kategorii "Dziwne&Zwariowane"

- Blow Kiss z kategorii "miłość"

-Manicure z kategorii "Impreza&Moda"

-Cute Puppy z kategorii "zwierzęta"



To wszystko! Mam nadzieję, że zaspokoiłam wasz "głód" modowych postów :D
Zapraszam do kupna oczywiście, i do napisania mi o tym, czy się podba komplet czy nie.

Przyjmuję uzasadnioną krytykę :)

Pozdrawiam!!! :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz