Pokaz slajdów

sobota, 7 czerwca 2014

Odpowiedzi!

Siemanko! W tym poście odpowiem Wam na pytania, które zostały mi zadane w poście niżej. Bardzo się cieszę, że nie było ich tak dużo jak w pierwszym pytaniowym poście, do którego link jest również w poście niżej :D Zapraszam!

1. Co zrobisz jeżeli w pewnym momencie do twojego pokoju wbiegnie wielki kurczak faszerowany kluskami który chce Cię zabić?

Zapytam, czy zostanie na obiad :D

2. Co wolisz: Wypić herbatę z keczupem solą i cytryną CZY uciekać przed wielkim człowiekiem z klusek polanym majonezem?

Wybieram CZY.


3. Nie móc wejść do domu gdy pada deszcz z wody toaletowej CZY mieć włosy ze sphagetti?

Moim marzeniem jest mieć włosy ze spaghetti! Wcale bym ich nie jadła, niee..........

4. Jaka jest twoja ulubiona marka ubrań?

Nie mam ulubionej, ale gdybym miała wybierać, to H&M.

5. Jaki tryb oprócz survivor najbardziej lubisz na transformice?


Prophunt (zabawa w chowanego).

6.  Masz Ask.fm?

Nie mam, ponieważ nie mogę, chociaż bardzo bym chciała.

7. Znienawidzone MovieStar?

Nie mam znienawidzonych, niektóre tylko okazały się fałszywe.

8. Ulubione MovieStar?

Xczarna89, !!!Aisza!!!, LadyLexy, Oliś1922 (znam z reala), Bambusx3 i wszystkie moje czytelniczki.

9. Czy masz chłopaka?

Nie mam, ani żaden mi się nie podoba :D

10. Czy kochasz kogoś?

Oczywiście, moją rodzinę, bliskich, przyjaciół (po przyjacielsku), mojego króliczka i tak dalej i tak dalej....:D

11. Czy jesteś uzależniona od MSP?

Myślę, że nie, ponieważ gram już tak długo, że nie mam o co się martwić ani jakoś szczególnie opiekować kontem.

To wszystko! Dziękuję za pytanka :) Pamiętajcie, że nie tylko w takich postać możecie pytać, pytajcie zawsze o co chcecie i kiedy chcecie w komentarzach.







3 komentarze:

  1. Hej, widziałam Twój post o obojniakach i bardzobardzobardzobardzo proszę Cię o to, czy mogłabyś dla mnie zrobić takie konto dla mnie? Niestety, nie mam tableta, a na telefonie nie mogę mieć MSP i jesteś moją ostatnią nadzieją, dlatego bardzo Cię proszę. W zamian mogę Ci obejrzeć filmy, zrobić Looki albo coś innego. Nick dla obojniaka to Kajko2780. Z góry dzięki i pozdrawiam ;* Kaja2780

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh jakie wyroznienie *-* Jestem jedna z ulubionych MS Wiki *0* Jeeej *-* Jam byc Xczarna89 jak co XD Wyroznienie *0*

    OdpowiedzUsuń