Pokaz slajdów

środa, 18 czerwca 2014

Jeszcze jedna informacja.

Kochani!

Chciałam Wam jeszcze powiedzieć, że do końca roku został mi tydzień z moją wspaniałą klasą (nie wliczając paru osób). Przez ten tydzień mam bardzo dużo roboty , między innymi muszę ćwiczyć grę na gitarze, muszę uczyć się roli do przedstawienia i przygotować na nie materiały, umyć balkon (nie wnikajcie dlaczego), i ogólnie się na to wszystko przygotować.

Mam jeszcze małe pytanie. Czy w waszych szkołach macie takie coś jak "Dzień  Sportu"? Jeśli macie, jaki medal wygraliście, o ile w ogóle wygraliście? Ja srebrny i kategoria odbijanie piłki siatkowej o ściane. Oczywiście jak co rok było trochę niesprawiedliwie, bo ja ze wzrostem 150 cm rywalizowałam z dziewczyną o wzroście 170 cm, w sytuacji gdzie musiałam odbijać piłke na wysokości 2 metrów........

Ale czy kiedykolwiek świat był sprawiedliwy?
Bo to chyba coraz żadsze zjawisko....

Reasumując, post z konkursem będzie w WAKACJE ! *-*

Pozdrawiam trzymajcie się ;-)

3 komentarze:

  1. Dzien Sportu mam 2 miejsce w biegach na 400 m ^-~

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień sportu żadnego miejsca i tak było nudna ale wygrałam 3 kwiatki i 5 batonów to też nagroda:) xD

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w szkole Dzień sportu ma być chyba w środę (nie wiem czemu tak późno).

    OdpowiedzUsuń