Pokaz slajdów

środa, 25 czerwca 2014

Co się teraz u mnie dzieje?

Kochani! Jutro jest jeden z najsmutniejszych dni w moim życiu. Dlaczego?

Jak wiecie, kończę 6 klasę. Od piątku wakacje, i te sprawy...
Ale ja się z tego nie cieszę, wręcz wolałabym chodzić jeszcze do szkoły.

Nigdy w historii całej mojej podstawówki, nie spotkałam tak wspaniałych osób jakie są w mojej klasie.
Uwierzcie mi na słowo.
Jest mi bardzo przykro, ponieważ nasza klasa rozchodzi się do różnych gimnazjów.
Na szczęście, z paroma osobami będę miała kontakt, między innymi przez skype, snapchat, tfm, GG i MSP :)
A może i nawet w realu.
Jedyną pocieszającą mnie myślą jest to, iż w poniedziałek zaczynam mój ulubiony okres wakacji, szkolne półkolonie.
Także kontaktu z moja szkołą nie stracę ;)
ALE SPOKOJNIE!
To nie są takie "wyjeżdżane" półkolonie.
Jestem na miejscu z Wami, prawdopodobnie przez większość wakacji.
Na pewno będę miała jakąś przerwę, ale oczywiście wtedy Was o tym poinformuje.


Więc to wszystko, co chciałam Wam powiedzieć. Życzcie mi powodzenia i wysyłajcie chusteczki, bo płaczu pewnie będzie nie mało..



6 komentarzy:

  1. Bardzo ci współczuję. Ja też w tym roku kończę 6 klasę i muszę się pożegnać z moją klasą. Będzie mi jej bardzo brakowało :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz chusteczki :c Współczuję :C Ja mam jeszce trochę czasu z moją klasą, a poza tym w moim mieście jest jedno gimnazjum i raczej cała moja klasa pójdzie do tego gimnazjum.
    Soruy jak będą literówki ale mam nową klawiaturę i muszę się przywyczaić.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie większość tych, z którymi chcę być w klasie idzie do innej szkoły :( masakra, tyle łez i na zakończeniu, i teraz..

    OdpowiedzUsuń
  4. Może w gimnazjum będziesz mieć zajebistą klasę ;-).
    Zapraszam Cię na http://just-fade-away-now.blogspot.com/.
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tak samo tylko ide do czwartej klasy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. I na dodatek mój kolega idzie do innej klasy a ja go kochałam i mu tego nie wyznałam :"(

    OdpowiedzUsuń