Pokaz slajdów

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Już jestem + sporo informacji!

Witajcie kochani! Po tygodniowej przerwie spowodowanej wyjazdem na działkę powracam do Was z wyjaśnieniami.

Gdzie byłam? Na działce. Czemu nie wchodziłam na bloga? Nie miałam internetu.

Co mnie zaskoczyło? Wchodzę na MSP a tam 16 wiadomości...

Oczywiście ucieszyłam się niezmiernie, nie wiedząc nawet jakie to wiadomości.
Intuicja podpowiedziała mi, że to od moich czytelniczek. I miałam racje!

Kolejne wiadomości, baaardzo miłe i motywujące, pojawią się niedługo w pokazie slajdów widniejącym powyżej!

Dodatkowo:
Jak wiecie, na MSP doszła już nowa zmiana znajdująca się w mieście filmów. Są to zdjęcia!
Znajdują się tam nie tylko zdjęcia naszych znajomych, ale także nasze (o ile je wstawimy).

Więc na pewno czekajcie na zdjęcia od FruGoo.♥

!!!

A jeszcze dodatkowo (:D):

Na MSP wszedł nowy temat, i jest w nim gitara i "farmerki" (jak ja to nazywam) więc czekajcie również na nowy komplet, bo trafili w samo sedno mojego gustu :)

Pozdrawiam!





1 komentarz:

  1. jestem w pokazie slajdów :** ta przed ostatnia :) pzdr:*


    Detektyw Julia Cz

    OdpowiedzUsuń