Pokaz slajdów

sobota, 16 sierpnia 2014

Loom Bands!

Witajcie kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z zupełnie innym postem niż dotychczas. Mianowicie nie dawno odkryłam coś fajnego, co bardzo mnie zainteresowało. Pewnikiem niektórzy z Was wiedzą już o co chodzi. Dla nie wiedzących wytłumaczę. Loom Bands to małe gumeczki różnych kolorów. Można z nich robić różne bransoletki, ale i nie tylko. Można zrobić pokrowiec na telefon, kopertę, zawieszki, pierścionki, prawie wszystko. Na dole zdjęcia bransoletek, które sama robiłam :)











Gdzie można kupić takie bransoletki? Wszystko znajdziecie w sklepie SMYK, lub na allegro.

Co jest potrzebne do robienia gumek?
-szydełko
-krosno
-gumki

Ile kosztuje solidne krosno i szydełko razem w komplecie?
-na allegro 20 zł
Ile kosztuje 1000 gumek (ilość dla biernego szydełkowicza)?
-12 zł na allegro
Gdzie znaleźć instrukcje robienia bransoletek i innych rzeczy?
-na youtube.com

ZESTAW STARTOWY DLA POCZĄTKUJĄCEGO ZAKUPIĆ MOŻNA W SMYKU ZA 30 ZŁOTYCH :) W ZESTAWIE SĄ: 600 gumek, krosno, szydełko i kolorowe zawieszki!

Zapraszam do wypróbowania tej nowej formy zabawy!

FruGoo.♥

17 komentarzy:

  1. Ale ładne bransoletki chciałabym takie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też to widziałam i mam zamiar sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisalabys jak je zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisz w youtube.com hasło: Loom Bands. Wyskoczy Ci pełno instrukcji :)

      Usuń
    2. Najlepiej loom bands nederlands ja robię i tak wpisuje może to po holendersku ale wszystko jest dokładnie pokazane i naprawdę dużo rzeczy robią :)

      Usuń
  4. Ja zestaw kupiłam w chińskim sklepie :D A gumki kupuję w różnych sklepach po 3zł-5zł za jakieś 1000 gumek ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też niedawno zaczęłam robić takie bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robię je. Ale nie mam Krosna. Kupiłam w empiku 2 zestawy neonowe i świecące w ciemności. Bardzo fajne są i można robić bransoletki godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam 44 bransoletki i 10 bryloków.:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie polecam przez allegrobo eykryli w nich raka ;// ( jeśli nie maja znaku EC )

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie polecam przez allegrobo eykryli w nich raka ;// ( jeśli nie maja znaku EC )

    OdpowiedzUsuń
  10. Gumki są super ale nadal ptubuje znaleźć prosty sposób na zrobienie etui z gumek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=JUeuQdPwYPo dla mnie ten jest prosty

      Usuń
  11. ja robię ostatnio tylko zawieszki z gumek bo mi się klamerki skończyły XD

    OdpowiedzUsuń