Pokaz slajdów

czwartek, 28 sierpnia 2014

Moja nowa ulubiona kreacja!

Hej! Dzisiaj w świetnym humorku, piszę Wam posta o mojej nowej kreacji na MovieStarPlanet. Dodatkowo, wczoraj przyszły mi zamówione gumki loom bands, i zrobiłam już 4 bransoletki! Na MSP są ich zdjęcia, myślę, że Wam się spodobają ;)

Wracając do kompletu, kreatorki ubrań na MSP pierwszy raz, według mnie, zrobiły temat pasujący do ubrań aktualnej mody XXI wieku. Dodały świetne jeansy, pasujące do wszystkiego, GITARĘ, która jest częścią mojego życia, świetne bluzki i ekstra buty. Na dole przedstawione macie to na obrazku. 



SĄ TO CIUCHY Z TEMATU "ROAD TRIP TIME"
KOLORY NIE BYŁY ZMIENIANE :)

Nie daję Wam dokładnie całego opisu, ponieważ wiem, że sobie poradzicie :) Dodatki do stroju, w moim przypadku kolczyki i zegarek, możecie dodać według własnego uznania.













Już wkrótce jak uzbieram Star Coins ukaże się nowy komplet :) Włosy do niego już zakupiłam, i mam na sobie na MSP. 

+

Doszedł już mój nowy piórnik! W następnym poście zdjątka z serii - Back To School!

Do "przeczytania"! Cześć!


2 komentarze:

  1. Ściągasz serię Back To School ! ;PP

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tak rzadko piszesz posty. Twój look jest śliczny...
    Pozdrawiam
    Andziczkulka
    (której nikt nie zna xD).

    OdpowiedzUsuń