Pokaz slajdów

sobota, 23 sierpnia 2014

Tyle zmian na raz!

Witajcie kochani! Zapraszam Was dzisiaj do przeczytania typowego posta o mnie i moim życiu. Będą zawarte tam informacje, które mogą Wam się przydać.
Jak wiecie za parę dni zaczyna się rok szkolny. Jesteście już przygotowani? Ja tak, myślę, że jak większość osób. Ostatnimi czasy zamówiłam dużo rzeczy i gadżetów przez internet. To znaczy może nie  jest ich bardzo dużo, ale ja bardzo żadko coś kupuję. Zamowiłam nowe solidne i duże krosno loom bands, i I300 samych gumek. Do rzeczy szkolnych zamówiłam piórnik, który potem wam pokażę. A rzeczą, której najbardziej wyczekuje, jest case (pokrowiec) na telefon o  kształcie Stitcha! Oczywiście też Wam pokażę jak to wygląda, a dla ciekawskich wpiszcie w przeglądarkę 'Stitch etui' i od razu zobaczycie jak on wygląda. Jest przesłodki! Polecam wszystkim, za 20 zł na allegro go kupiłam, gość, który to sprzedaje, ma Stitcha do wielu marek telefonów. 


A tak z innej beczki...


ZACZĘŁAM BIEGAĆ! I polecam to wszystkim osobom, które chcą zachować forme i zrzucić parę kilogramów. Biegam po 30 minut dziennie, zakwasy męczą, ale poza tym jest cudownie. Oczywiście ruch to jedno, ale najważniejsze jest ZDROWE ODŻYWIANIE. W następnym poście napiszę Wam mój dzienny jadłospis. To będzie ostatni post jaki napiszę o bieganiu, ponieważ nie każdego z Was to interesuje.


Pozdrawiam kochani!!!


3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. No dobra, skoro wygrałam, to mogę napisać coś na temat notki :D: Ja miałam zamiar biegać, ale u nas by były już ploty i wgl. bo ludzie są wredni (y) Ja miałam sobie kupić pokrowiec Sticha już dawno, ale na mój zasrany telefon nie ma nigdzie ;-; Mało znany i nikt nie robi... A do szkoły mam już wszystko ^^ pozdroo , kocie <33
      kreatywne-msp.blogspot.com

      Usuń
  2. Heu heu. Straciłeś sekundę życia na czytanie tego :c. A tak ogólnie, to to etui widziałam w realu ;p. Koleżanka mojej kuzynki ma takie :D.
    kreatywne-msp.blogspot.com (HAHAHHA TAG TAG PODWÓJNA REKLAMA NAJ B))

    OdpowiedzUsuń