Pokaz slajdów

sobota, 30 sierpnia 2014

Back to School.

Witajcie. Pogrążeni w rozpaczy i beznadziei, przeczytajmy tego posta z wiarą, że ten rok szkolny pójdzie nam w miarę dobrze...

Zapraszam więc Was na oglądniecie tego, co ja przygotowałam na zbliżające się miesiące męki.

Plecak:

Tradycyjnie plecak na kółkach, żeby nie niszczyć kręgosłupa.

Piórnik:


Piórnik jest bardzo duży, ponieważ musi pomieścić wszystkie moje niezbędne manatki.

Książki, ćwiczenia i zeszyty:

Na zdjęciu zeszytów jednakże niema, ponieważ na początku roku nauczyciele powiedzą jakie sobie zeszyty życzą. Jest jednak zbiór książek i ćwiczeń, na górze po lewej nowy piórnik, po prawej 2 stare.

Buty:

Buty jak to buty, ze wszystkich wyrosłam, więc musiałam kupić nowe. Są bardzo wygodne, na wysokiej podeszwie, kupiłam je w New Look, za 80zł.

Chlebak:

Ten chlebak mam już od 3 lat, i jestem z nim bardzo związana. W innym przypadku kupiłabym już nowy, większy i ładniejszy :)

Krótkie info z MSP:

Kupiłam nowe "farmerki" i nowe włosy. Zaliczam je do serii Back to School with MSP. Na dole zdjęcie nowego kompletu. Bardzo mi się podoba :)

Krótkie info dotyczące zamówionych w internecie rzeczy:

Przyszedł już mój wyczekiwany Stitch. Sami zobaczcie, jak wygląda na telefonie.


Podoba się?





10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. YAY, PIERWSZA ^^
      Śliczne te Etui ;**
      A buty mi się straaaasznie nie podobają. Grrrr >,<
      Ładny plecak ;3
      Pozdro Kotku ^^ ♥♥♥
      kreatywne-msp.blogspot.com

      Usuń
  2. Naukowcy wymyślili,że hello kitty to czowiek :D Z resztą... ludzie którzy stworzyli,, kotka'' potwierdzają,że to człowiek XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam taki piórnik :3 Jest super ! Mieszczą się w nim wszystkie przybory :D ♥ i pozdrawiam i powodzenia w szkole :D ;p xd

    OdpowiedzUsuń
  4. tensknie za tobom wikam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam plecak CP z M1 ;P OMG !!! W tej półce co leżą ci ksiązki piórniki i w ogóle jest mój piórnik ;p Mam taki sam :DD Ten ciemnoróżowy z misiem z napisem I'm cute od Millera, tak przy okazji :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. I też mam tą różową okładkę grubą, od koleżanki ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zaje*iste buty ! Jaki masz numer buta ? Proszeer odpisz <3

    OdpowiedzUsuń