Pokaz slajdów

środa, 3 września 2014

Kody CSS.

Witajcie! Dzisiaj przychodzę z całkiem innym pomysłem i wiedzą, o której dowiedziałam się od mojej kochanej najki - Lady Lexy. Mianowicie. Prawie każdy z Was ma jakieś kody do gier, a każdy z Was wie co to jest. Podobnie jest na bloggerze i nie tylko. Kod CSS to tak jakby dodatkowe funkcje, którymi możecie ulepszyć waszą stronę. Na dole parę przykładowych i najbardziej przydatnych kodów CSS.

Wyśrodkowanie tytułu postu:

h3.post-title {text-align: center;}

Wyśrodkowanie nagłówka:

.header-inner .widget div, .header-inner img {
margin-left:auto;
margin-right:auto; }

Podkreślenia pod linkami:

a:hover {text-decoration: underline;}

Cień po najechaniu myszką na link:

a:hover  {text-shadow: 1px 2px 5px #000000 }


Jeśli chcecie więcej kodów, zapraszam do wpisania w przeglądarkę hasła: kody CSS 

NAJWAŻNIEJSZA SPRAWA!

Gdzie wpisać kod CSS? wchodzimy na bloga > projekt > wybieramy w głównym menu szablon > dostosuj > zaawansowane > zjeżdżamy w dół tabelki > arkusz CSS

Wpisane kody oddzielamy ZAWSZE spacją, bynajmniej ja tak robię i wszystko działa :P

POZDRAWIAM!

No właśnie, świeżo upieczeni gimnazjaliści, jak tam Wasze nowe klasy? Ja jestem mega zadowolona z mojej :)





 

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech... Nie wiem co się stało. Wcześniej wszystko mi działało, a teraz nagłówek uskakuje mi w prawo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukasz DOBREGO HACKA NA VIPA w MovieStarPlanet to tutaj jest http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń