Pokaz slajdów

poniedziałek, 15 września 2014

MovieStarPlanet obniża ceny vipów?

Witam! Dzisiaj chciałam poruszyć temat dość dziwny, ponieważ czy tylko ja zauważyłam, że nasze MSP cały czas świeci nam przed oczami swoimi promocjami vipów? Już chyba od miesiąca?

Nie dziwi Was to? Może sprzedaż vipów zmalała już tak bardzo, że muszą zaniżać ceny?




Tutaj akurat screen z jednej promocji, ale było ich chyba ze 3 O_O

Myślicie, że od MSP odchodzi dużo osób, czy po prostu mniej kupuje vipy?

OTO JEST PYTANIE. Odpowiadajcie w komkach, czekam :)



3 komentarze:

  1. Są ploty że będą unikatki......Podobno modzi tak napisali gdzieś chyba

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem to i to miałam 297 znaj a obecnie mam 284 ! i było 100 znaj vip zostało 42...

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam 200 znaj vip akutat :3 potem 128 i teraz już żadko wchodze i mam 26 ja: mickejla1230xddx

    OdpowiedzUsuń