Pokaz slajdów

piątek, 19 września 2014

Biwak, unikaty, konkurs i gimbaza.

Cześć!!! Dzisiaj zapraszam na nietypowy post. Wiem, że tytuł posta trochę niecodzienny, ale o tym właśnie będę dzisiaj pisać. Mam nadzieje, że dotrwacie do końca.

Zacznijmy od biwaku.
 Nie wiem jak wy, ale w moim gimnazjum
 rok szkolny zaczyna się od wyjazdu integracyjnego. 
Rozumiecie, klasy mają się poznać i tak dalej. 
Byliśmy w Wiktorowie, a ja jestem Wiktoria (:D)
Żeśmy się wybiegali...
Oczywiście wszędzie dobrze, ale w autokarze najlepiej. 
Wiecie jak to jest z klasą w autokarze, pełni
energii w drodze do celu? Kierowca po czasie nie wytrzymuje psychicznie... XD
Reasumując, było super! Dla mnie każda wycieczka z moją 
wspaniałą klasą to udana wycieczka. 
Strzelaliśmy z wiatrówki, łuku, tarzaliśmy się w błocie, wspinaliśmy na ścianki wspinaczkowe, łowiliśmy ryby i ogólnie kupa śmiechu!

Wracając do konkursu, będzie on bardzo niedługo, i jak obiecałam, będzie niespodzianka, w postaci dodanie pewnego elementu oceniania do konkursu. Temat będzie pewnie modowy, bo wedle ankiety taki najbardziej lubicie. 

 +
Już niedługo będziecie mogli zobaczyć nowe zdjęcie kończące post, wraz z sesją zdjęciową na MSP.

 +
Dla niewiedzących - na MSP znowu pojawiły się unikaty, tym razem jest ich dużo więcej. Ja mam już sporo na liście życzeń :) Zapraszam do oglądnięcia, są naprawdę ładne!

Pozdrawiam kochani i miłego łikendziorka. 






3 komentarze:

  1. U mnie wycieczka integracyjna będzie dopiero 8-9 październik -.-
    A poza tym, masz świetnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieprawda posty frugoo zawsze są fajne ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. §wietny blog :3

    OdpowiedzUsuń