Pokaz slajdów

czwartek, 11 września 2014

Odpowiadanko!

Witaj! Zapraszam Was dzisiaj na odpowiedzi dotyczące pytań, które zadaliście mi pod postem znajdującym się dokładnie tutaj.

1. Uważasz, że warto być sobą?

Oczywiście! Każdy powinien być sobą. Bądźmy takimi, jakimi jesteśmy, nie udawajmy sztucznych ani NIE UDAWAJMY KOGOŚ kim nie jeśteśmy ;)

2. Czy były w Twoim życiu chwile, których bardzo żałujesz?

Były, lecz są bardzo prywatne i nie zdradzę Wam ich.

3. Miałaś kiedyś jakiś wypadek?

Pan Bóg i mój Anioł Stróż mnie pilnie strzegą, więc póki co nie miałam w życiu żadnego poważnego wypadku, poza skręceniem kostki.

4. Ile już grasz na MSP?

Na MSP gram od niecałych 3 lat.

5. Czy MSP ci się już nie znudziło? Czy nie wydaje ci się dziecinne?

Szczerze? Nie przejmuję się już tak levelem jak kiedyś, nie przejmuję się sławą i tym podobne. Ale nie oznacza to, że mi się znudziło. Kocham tam wchodzisz ze względu na Was i nie tylko:) Według mnie MovieStarPlanet nie jest dziecinne, wręcz przeciwnie, gra dla każdego w różnym przedziale wiekowym. Co kto lubi.

6. Czy byłaś kiedyś przewodniczącą w szkole?

W szkole nie, ale w klasie owszem :) Bardzo prawdopodobne, że będę 2 raz ponieważ 12.09 (czyli jutro-piątek) są wybory przewodniczącego klasy i mam spore szanse.

7. Ile masz lat i jak masz na imię? Lubisz WF w szkole?

Na imię mam Wiktoria i mam 13 lat (1 gimnazjum). Uwielbiam WF, ponieważ jestem całkiem niezła w różnych dziedzinach sportu :)

8. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Największe? Ojej, nie mam pojęcia. Mam sporo mniejszych. Między innymi spotkanie Michaela Jacksona, ale to już niestety nierealne...[*] :( Inne mniejsze to mieć w przyszłości własną firmę :)

9. Czy będziesz prowadzić ze mną bloga?

Niestety nie mam czasu :(

10. Czy zamierzasz skończyć prowadzić bloga?

Nie mam takiego zamiaru. W razie potrzeby-poinformuję Was.

11. Wstawisz swoje zdjęcie?

Wstawiłam do zdjęć na MSP :)

12. Robisz sama nagłówki?

Każdy dodatek na blogu zrobiłam sama, czasem z pomocą różnych stron internetowych. Zapraszam do posta, w którym napisałam jakie strony wykorzystuję. KLIKNIJ TUTAJ JEŚLI CHCESZ ZOBACZYĆ.

13. O czym będzie konkurs? Kiedy będzie?

Konkurs będzie już niedługo, będzie modowy, bo taki najbardziej lubicie, i będzie niespodzianka!

14. Jakie wiadomości przeważnie dostajesz codziennie na pocztę?

Same pochwały dla bloga, dziękuję wszystkim za miłe słowa!!!

15. Kim są twoje najki i dlaczego akurat one?

Dlaczego one? Ponieważ znamy się najdłużej i najlepiej, dodatkowo jesteśmy swoimi wzajemnymi czytelniczkami, wspieramy się w prowadzeniu blogów itp :) 

Doszliśmy do końca. Dziękuję za przeczytanie i mam

 nadzieję, że dowiedzieliście się czegoś więcej o mnie :)


Pozdrawiam!!!





1 komentarz: