Pokaz slajdów

czwartek, 25 września 2014

Bądź unikatowa!

Witajcie! Jak wiecie, nasi moderatorzy znowu wrzucili do sklepu nasze ukochane unikaty. Ja już kupiłam 3 zestawy i chcę dzisiaj je Wam pokazać. Parę zestawów jest z unikatów z poprzedniego wrzucenia ich przed moderatorów. Może któryś z kompletów Wam się spodoba. Dla dogodniejszego wyglądu looków, zrobiłam małą sesję zdjęciową.

  Oczywiście modzi tak nas kochają, że dali unikaty tylko na parę dni, więc ich już nie ma... 

Jednak myślę, że możecie ocenić w komentarzu moje kreacje. Zapraszam!















I jak? Który najładniejszy?

Dodatkowo informuję Was, że niedługo pojawi się z prawej strony bloga, tam gdzie ankiety, pasek odliczający czas do konkursu! 

Dziękuję za uwagę kochani! Dodatkowo, zrobiłam dla Was zdjęcie kończące post! Do obejrzenia na dole :) 

Pozdrawiam!!!









5 komentarzy:

  1. Alee ładne te zdjęcieee ^^ ♥kreatywne-msp.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kreacje są super A zdjęcie po prostu zaje*iste !!! Pozdrawiam i zapraszam do oglądania moich filmów i lajkowania artbooków mój login na msp to emilkababral4

    OdpowiedzUsuń
  3. W 9 zdjęciu brzuch ci się rozdziela xD

    OdpowiedzUsuń