Pokaz slajdów

wtorek, 20 maja 2014

Dziwna sytuacja na blogowym chacie.

Uszanowanko kochani! Znowu szkoła, cieszycie się, prawda?...:D

Dzisiaj chciałam Wam napisać o pewnej dziewczynce, która zrobiła mi spory harmider na chacie. Cechowała się ona szczególną mściwością i...głupotą? Kiedy pisała w komentarzu hejta do mnie napisala "najgubszy". Mimo tego, że nie chciała żebym o tym pisała bo bała się konsekwencji to i tak o tym napisze :)

Pewnego dnia wchodzę sobie na chat, a tam groźby typu:
-skopiuje wszystkie twoje posty i wstawię na mojego bloga!

Były one wysłane od użytkowniczki chatu o nicku JEESSIU.
Na początku dałam się wkręcić, że to na prawdę ta JEESSIU, którą ja znam. Po tem jednak zaczęłam rozumieć, że ktoś się pod nią podszywa. Ten ktoś miał zupełnie inny sposób pisania, niż moja znajoma JESS. A ogólnie chodzi o to, że JEESSIU nie robi błędów w co 2 wyrazie. Wiem, bo z nią pisałam.
Po obeznaniu się z sytuacją zawołałam tatę aby doradził mi, co może się stać, gdy ten ktoś na prawdę skopiuje moje posty. Tata powiedział, że GOOGLE w niedługim czasie zauważyło by to, i po prostu zablokowało jej bloga.

Po rozmowie z nieznajomym zapytałam się kim jest i dlaczego mnie straszy. Ktosiek odpowiedział, że na MSP nazywa się !!! inga !!! (pomijając to, że nie ma takiej osoby na msp) Zapytałam więc dlaczego podszywa się pod JEESSIU. Odpowiedz mnie zszokowała. Brzmiała ona - z zazdrości o level na MovieStarPlanet. Wyobrażacie sobie podszywać się pod kogoś, kto mógłby mieć potem nieprzyjemne konsekwencje nie swoich czynów?

Pomijając tą sprawę.

Na blogu tej małolaty znalazłam zdjęcia mojej movie star. Podpisywała się pod nimi swoją nazwą z MSP. Jak to zobaczyłam...wiecie co ja musiałam zrobić, że ona te zdjęcia usunęła razem ze wszystkimi postami?

No właśnie...

Eh, na szczęście już po problemie. Dziękuję za przeczytanie :)

+

Oczywiście dziękuję mojej ukochanej Zuzce, która cały czas była przy mnie i pomagała mi z tą sprawą. Zuza na MSP nazywa się Xczarna89.

Pozdrawiam, wasza


4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post.Zapraszam również na mojego bloga o msp : msp-panny-z-msp.blogspot.com oraz na bloga z opowiadaniami o Violettcie : pary-z-violetty-opowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ktoś podszywał się pod Jess :O Zabije tego kogoś :O

    OdpowiedzUsuń