Pokaz slajdów

środa, 14 maja 2014

Wycieczka klasowa + nowości z MovieStarPlanet!

Siemanko! Zamęczę Was tymi postami o różnych dniach, ale ostatnio tyle się dzieje!

Dzisiaj wróciłam z wycieczki klasowej i chciałam Wam co nie co o niej napisać.

Wycieczka odbyła się do Bornego Sulinowa, dawnego tajnego terenu wojskowego, pełnego bunkrów i poligonów.


To najładniejsze zdjęcie jakie zrobiłam.


To piękne jeziorko z łabędziami, zdjęcie robione na wieczornym spacerku.


A to mój ulubiony fragment wycieczki, czyli przejażdżka tym żelastwem! Ale nie taka zwykła przejażdżka..
TO BYŁA EKSTREMALNA PRZEJAŻDŻKA! Jechaliśmy po wielkich okopach, górkach z piachu, skakałam jak na trampolinie, tak bardzo rzucało!!! Czuć było wielką moc tej maszyny.


A to radziecki czołg, prawdziwy, jedyny w swojej postaci.


Przedstawiam Wam cmentarz radziecki (rosyjski).

A to bunkry, do których wchodziliśmy! Po drugiej stronie tych kamieni jest podziemne przejście.


W bunkrze z koleżankami. Było tak ciemno, że za dużo zdjęć tam nie ma. Na szczęście mieliśmy latarki.



Początek gry: PAINTBALL. Było super!

Pokoje były przepiękne, 5-osobowe, oczywiście była to wycieczka dwu dniowa.


Kochani, to koniec o wycieczce, ale muszę Wam powiedzieć, że bardzo Wam dziękuję za tyle głosów w ankiecie. Pobijacie sami siebie z każdą kolejną ankietą. Aktualna ma ponad 80 głosów! Jak wy to robicie. 

+

Podoba Wam się nowa strona do logowania MovieStarPlanet?
Mi nie, a Tobie? Napisz w komentarzu!

Pozdrawiam i całuje!


4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się nie podoba •_•

    OdpowiedzUsuń
  3. Rok temu byłam na wycieczce szkolnej w tym podziemnym przejściu!! :o

    karmelciaa-i-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! NAjłądniejsze to zdjęcie z jeziorem i słońcem <3 Zapraszam na karolina33344-msp.blogspot.com :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń